تولید پتروشیمی شهید تندگویان از مرز 1 میلیون تن گذشت


تولید  پتروشیمی شهید تندگویان از مرز 1 میلیون تن گذشت

همزمان با اجرای چندین طرح رفع تنگنا‌های تولید و تعمیراتی در پتروشیمی شهید تندگویان، تا پایان بهمن امسال تولید زنجیره پلی اتیلن...

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، همزمان با اجرای موفق پروژه‌های رفع تنگنا‌های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان، بهمن ماه امسال تولید در زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات به ۱۰۳ هزار و ۹۷۵ تن رسید.

بر این اساس، در یازدهمین ماه سال جهش تولید، ۱۰۰ درصد برنامه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان محقق شده است و تولید پتروشیمی شهید تندگویان در سال جهش تولید از مرز ۱ میلیون تن گذشت.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، در سال جهش تولید، با اجرای پروژه‌های رفع تنگنا‌های تولید، موفق به افزایش رکورد تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» شده و با مرور وضعیت پایدار تولید در بهمن ماه امسال میزان تولید این شرکت از مرز ۱ میلیون تن گذشت و پیش بینی می‌شود رکورد تولید ادوار شرکت که مربوط به سال قبل و در حدود ۱ میلیون هشتاد هزار تن است شکسته شود.

گفتنی است، پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول زنجیره پلی اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گرید‌های مختلف PET برخوردار است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا