عراق شمار عناصر داعش در این کشور را اعلام کرد


عراق شمار عناصر داعش در این کشور را اعلام کرد

شفقنا- فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (سه شنبه) تعداد اعضای گروه تروریستی داعش در داخل این کشور را اعلام کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد، تعداد اعضای گروه تروریستی داعش در عراق کمتر از هزار تن تخمین زده شده است. الخفاجی در ادامه افزود، فرماندهی عملیات […]

عراق شمار عناصر داعش در این کشور را اعلام کردعراق شمار عناصر داعش در این کشور را اعلام کرد

شفقنا- فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (سه شنبه) تعداد اعضای گروه تروریستی داعش در داخل این کشور را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد، تعداد اعضای گروه تروریستی داعش در عراق کمتر از هزار تن تخمین زده شده است.

الخفاجی در ادامه افزود، فرماندهی عملیات مشترک در تلاش است تا مشکل پرونده پیچیده اردوگاه «الهول» را در کنار پرونده مرزها حل کند تا به حضور اعضای داعش در این مناطق خاتمه ببخشند.

وی همچنین تصریح کرد، اعضای گروه تروریستی داعش همچنان در تلاش هستند تا از مرزهای عراق و سوریه به ویژه در مناطق جدا شده بین فرماندهی عملیات مشترک و نیروهای پیشمرگه نفوذ کنند.

الخفاجی همچنین عنوان داشت، همکاری و تلاشی بی‌وقفه با نیروهای پیشمرگه برای خاتمه بخشیدن به موضوع حضور داعش در اراضی عراق و توقف ورود داعشی‌ها وجود دارد.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق ادامه داد، نیروهای امنیتی همواره در حالت آماده باش هستند و داعشی‌ها را از طریق عملیات هوایی و دوربین‌های نظارتی رصد می‌کنند که این امکان را به آنها می‌دهد که عناصر داعش را به قتل برسانند و یا دستگیر کنند.

تحسین الخفاجی در پایان تاکید کرد، مناطق واقع در اطراف بغداد شاهد ثبات امنیتی هستند و نیروهای زیادی در آنجا وجود دارد.

خبر را در خبرگزاری اسپوتنیک می‌توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا