کار تبلیغی و جهادی پر خیر و برکت است


کار تبلیغی و جهادی پر خیر و برکت است

حجت الاسلام حدائق گفت: موفقیت امروز قرارگاه «عمار» در استان و کشور مدیون تلاش های جهادی طلاب و روحانیون این قرارگاه است و باید توجه داشت که کار تبلیغی و جهادی پر خیر و برکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (دوشنبه 4 اسفند) در گردهمایی ائمه جماعات قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز گفت: امر به معروف و نهی از منکر به فرمایش پیامبر (ص) مصداق صدقه دادن است که امروز این 2 امر واجب امر به معروف و نهی از منکر محجور مانده است.

مدیر حوزه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: به فرموده امام جواد (ع) باید در تمامی کارهای خود به خدا توکل کنیم که بهترین نتایج و موفقیت را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز هیچ بودجه ای ندارد، عنوان کرد: این قرارگاه از نهاد دولتی نیز حمایت نمی گیرد و با توکل به خدا، جمعی از طلاب حوزه علمیه منصوریه با دست خالی به صورت جهادی این قرارگاه را راه اندازی کرده اند و طلبه های دارای روحیه تبلیغی و جهادی در این قرارگاه مشغول شده اند.

حجت الاسلام حدائق ادامه داد: موفقیت امروز قرارگاه «عمار» در استان و کشور مدیون تلاش های جهادی طلاب و روحانیون این قرارگاه است و باید توجه داشت که کار تبلیغی و جهادی پر خیر و برکت است.

وی تاکید کرد: دستگیری از نیازمندان به عنوان سیره علمای گذشته، دغدغه مقام معظم رهبری است و فعالیت های گروه های جهادی طلاب و روحانیون باعث شده است تا مردم ما علیرغم فشارهای اقتصادی پای انقلاب بایستند.

مدیر حوزه علمیه «منصوریه» شیراز تصریح کرد: اگر امکان کمک مالی برای صدقه نداریم به گفته رسول خدا (ص) به برادران دینی خود لبخند بزنیم که ثواب دارد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان