مسجد، کانون مهر علوی// ایجاد موکب پخت غذا در سی‌‌سخت توسط مسجدی‌ها


مسجد، کانون مهر علوی// ایجاد موکب پخت غذا در سی‌‌سخت توسط مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی کاشانی گفت: مسجد النبی(ص) موکب پخت غذا در منطقه سی سخت راه‌اندازی می‌کند و بسیجیان این مسجد نیز کمک های مردمی را برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی کاشانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای دستگیری از زلزله زدگان شهر سی سخت، توسط پایگاه مقاومت بسیج این مسجد «شهید غفاری» از چند روز پیش آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: این پایگاه برای این منظور، چادری روبروی این مسجد برپا کرده تا کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری کند، ضمنا شماره کارتی نیز برای کمک های نقدی اعلام کرده است.

امام جماعت مسجد النبی (ص) (واقع در تهران، میدان نبوت) افزود: مسجد النبی (ص) یک موکب پخت غذا در منطقه سی سخت راه اندازی می کند تا همه روزه غذای گرم برای زلزله زدگان و امدادرسانان طبخ و توزیع کند. اقلام مورد نیاز برای پخت غذا نیز توسط اهالی مسجد النبی (ص) جمع آوری و به محل این موکب ارسال می شود. گروه جهادی شهدای مسجدالنبی (ص) نیز کمک های اهالی این مسجد و کسبه و ساکنان منطقه نبوت (نارمک) را نیز جمع آوری می کند.

وی در ادامه، درباره پویش «مسجد، کانون مهر علوی» که توسط خبرگزاری شبستان با هدف اطلاع‌ رسانی از فعالیت‌ های مساجد در کمک به مناطق زلزله ‌زده سی ‌سخت و نیز بهره مندی از ظرفیت عظیم اصحاب مسجد در این امر خداپسندانه و مهم، گفت: انجام چنین کارهایی حتما مفید و موثر و مورد رضایت خداوند خواهد بود و در کمک رسانی مطلوب به این عزیزان آسیب دیده اثرگذار است.

موسوی کاشانی در پایان تاکید کرد: کمک رسانی مسجدی ها به مناطق زلزله ‌زده سی ‌سخت باید با جدیت دنبال شود تا مبادا در دوره شیوع ویروس کرونا هموطنانان مان در این منطقه از کشور فراموش شوند.

یادآور می شود، زمین‌ لرزه ‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، چهارشنبه شب، ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و خسارات مالی را به هموطنان سی سختی وارد کرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور