فقط مسابقه دادن، کیمی به چیزهای دیگر اهمیتی نمی دهد


فرمول یک ایران – برای کسی تعجب آور نخواهد بود که کیمی رایکونن عاشق مسابقه دادن است اما در صورتی که چیزهای حاشیه ای فرمول یک مزاحم او نشوند. کیمی با 41 سال سن، مسن ترین راننده در سال 2021 است و هیچ نشانه ای از این موضوع وجود ندارد که فصل پیش رو، آخرین سال حضور مرد یخی در فرمول یک است. با 329 استارت در فرمول یک، راننده فنلاندی همه چیز را دیده و همه...

فرمول یک ایران – برای کسی تعجب آور نخواهد بود که کیمی رایکونن عاشق مسابقه دادن است اما در صورتی که چیزهای حاشیه ای فرمول یک مزاحم او نشوند.

کیمی با 41 سال سن، مسن ترین راننده در سال 2021 است و هیچ نشانه ای از این موضوع وجود ندارد که فصل پیش رو، آخرین سال حضور مرد یخی در فرمول یک است. با 329 استارت در فرمول یک، راننده فنلاندی همه چیز را دیده و همه کارها را انجام داده است، از جمله کسب عنوان قهرمانی جهان با فراری در سال 2007.

کیمی می گوید:

زمان به سرعت می گذرد. واضح است که مدتها گذشته اما من در وسط آن چند سال از فرمول یک بیرون بودم، بنابراین 20 سال احساس نمی شود.

مسابقه دادن و رانندگی چیزی است که همچنان مرا هیجان زده می کند. من هرگز طرفدار بقیه چیزها نبودم. اما من از مسابقه دادن و چالشی که سعی در بهبود امور و بهتر شدن دارم، لذت می برم.

فرمول یک 2021 با آلفارومئو برای رایکونن…

ما برای فصل جدید هیجان زده هستیم اما بسیار ناشناخته ست زیرا ما ماشین را تست نکرده ایم. به وضوح تغییراتی در قانون وجود دارد.

قراره کجا باشیم؟ ما نمی دانیم، اما طی چند هفته مشخصاً با تست نحوه کارکرد و احساس ماشین خواهیم دید و تقریباً در مدت یک ماه، در اولین مسابقه، همه می بینند که همه کجا هستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم