14 خیر مدرسه ساز زنجانی تجلیل شدند


14 خیر مدرسه ساز زنجانی تجلیل شدند

زنجان - ایرنا - همزمان با سراسر کشور 14 نفر از خیران مدرسه ساز استان زنجان نیز شامگاه/ سه شنبه / در مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، تجلیل شدند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در توسعه و تجهیز مدارس هستند.

جهانگیر صفری با اشاره به اینکه هیچ پروژه خیری رها شده در سطح استان نداریم افزود: خیران زنجانی امسال ۱۹ میلیارد تومان در طرح آجر به آجر کمک کرده‌اند.

به گفته این مسوول، در زمان حاضر از ۱۰۰ پروژه در دست اجرای این اداره کل در سطح استان، ۲۳ پروژه آن توسط خیران در حال اجرا هستند.

وی اظهار داشت: زنجان به عنوان استان پایلوت در طرح استقرار نظام مکان‌یابی فضاهای آموزشی مطرح بوده و در وقت مقرر به اتمام خواهد رسید.

این مسوول خاطرنشان کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس از سال ۹۷ تاکنون بیش از ۸۵ پروژه با ۴۲۰ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه تحویل داده و این در حالی است که ۲۳ پروژه سال‌ها طول کشیده بود.

گفتنی است مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز، سه شنبه ۵ اسفند با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری و دیگر مسوولان کشوری برگزار و از تلاش‌های یکهزار خیر مدرسه‌ساز سراسر کشور تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)