اعتراف تلخ آتیلا حجازی علیه محمود فکری ؛ استقلال و معضل برد های شانسی


اعتراف تلخ آتیلا حجازی علیه محمود فکری ؛ استقلال و معضل برد های شانسی

آتیلا حجازی ، فرزند ناصر حجازی ، اسطوره باشگاه استقلال ، گفت : استتقلال در نیم فصل اول ، در حد نام استقلال بازی نمی کرد و خیلی از بازی ها را با شانس برد. نوشته اعتراف تلخ آتیلا حجازی علیه محمود فکری ؛ استقلال و معضل برد های شانسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراف تلخ آتیلا حجازی علیه محمود فکری ؛ استقلال و معضل برد های شانسی

آتیلا حجازی : استقلال در نیم فصل اول در حد نام باشگاه بازی نمی کرد و در برخی از بازی ها با شانس و اقبال نتیجه گرفت
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۷:۰۰
اعتراف تلخ آتیلا حجازی علیه محمود فکری ؛ استقلال و معضل برد های شانسی

آتیلا حجازی ، فرزند ناصر حجازی ، اسطوره باشگاه استقلال ، گفت : استتقلال در نیم فصل اول ، در حد نام استقلال بازی نمی کرد و خیلی از بازی ها را با شانس برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آتیلا حجازی، بازیکن و مربی اسبق استقلال ، درباره وضعیت استقلال اظهار داشت:

استقلال نوسانات زیادی در نیم فصل اول داشته اما تیمی که چند هفته صدرنشین بوده این هجمه و تنش علیه آن عادی و عادلانه نیست. البته من هم با برخی از دوستان و پیشکسوتان موافقم فوتبالی که استقلال در نیم فصل اول ارائه می‌داد اصلا در حد نام این تیم نبود و در برخی از بازی‌ها با شانس و اقبال نتیجه گرفت ولی در اینکه فقط کادر فنی را هدف قرار دهیم و انتقاد کنیم درست نیست چون استقلال در سال های اخیر مشکلات زیادی داشته و فقط به امسال مربوط نیست.

او ادامه داد:

به نظر من باید اتاق فکری تشکیل شود و بزرگان استقلال و مدیران و پیشکسوتان کاربلد راهکار دهند تا استقلال از این وضعیت نجات پیدا کند و همان تیمی شود که هواداران انتظار دارند و می‌خواهند. در حال حاضر هم تغییر سرمربی راهکار خوبی نیست. استقلال نمی‌تواند یک مربی خوب خارجی جذب کند چون نه پولش هست و نه قانون این اجازه را می‌دهد. به همین دلیل باید به همین داشته‌های داخلی بسنده کنیم چون چاره‌ای نداریم. استقلال بزرگان زیادی دارد و حتما می‌توانند راهکاری ارائه دهند تا تیم از ایبن شرایط بیرون بیاید.

مربی اسبق استقلال درباره از دست رفتن قهرمانی نیم فصل گفت:

یادمان باشد به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند. استقلال هنوز چیزی را از دست نداده و می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود. غیر از پرسپولیس مدعی جدی برای قهرمانی نمی‌بینم البته سپاهان هم تیم خوبی نشان داده اما من برای این تیم شانس زیادی قایل نیستم و به نظرم شانس کمی برای قهرمانی دارد. به اعتقاد من امید اول قهرمانی استقلال و پرسپولیس هستند. استقلال از نظر مهره پرمهره‌ترین تیم لیگ است و حیف است قهرمان نشود. امیدوارم شرایط جوری پیش برود که بر وفق مراد هواداران استقلال باشد و همان اتفاقی بیفتد که هواداران دوست دارند. البته استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد باید سبک بازی‌اش را عوض کند و تغییراتی را ایجاد کند.

آتیلا حجازی با اشاره به گروه بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد:

تیم‌های باکیفیتی این دوره همگروه استقلال هستند و در لیگ‌های خودشان آمار موفقی داشته‌اند. پیش از این نیز تیم در گروه سخت‌تری قرار گرفته بود و توانسته صعود کند. اما در این دوره شرط صعود این تیم آن است که ساختار تیمی خود را منسجم کند و میزان نوسان در این تیم کم باشد. به نظرم گروه استقلال آن‌گونه که گفته می‌شود هم سخت نیست. استقلال یک تیم شناخته شده در فوتبال آسیاست و می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد