ضرورت توجه نامزدهای ریاست جمهوری به تقویت اقتصاد و توسعه سیاست خارجی


ضرورت توجه نامزدهای ریاست جمهوری به تقویت اقتصاد و توسعه سیاست خارجی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: هر کاندیدایی که قصد ورود به صحنه انتخابات را دارد باید در عرصه اقتصادی و سیاست خارجی قدرتمند وارد شود.

رضا نیکنداف در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان برای چگونگی حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تصمیم جمعی می‌گیرند و نظرشان این است که هر حزبی کاندیدای خود را معرفی کند و بعد از نظر شورای نگهبان در تأیید یا رد صلاحیت‌ها، اصلاح‌طلبان برای انتخاب کاندیدا یا کاندیداهای نهایی خود کار ائتلافی خواهند کرد.

وی افزود: هر کاندیدایی که قصد ورود به صحنه انتخابات را دارد، باید در عرصه اقتصادی و سیاست خارجی قدرتمند وارد شود. امروز مردم مشکلات اقتصادی دارند و کاندیداهای ریاست جمهوری باید مد نظر داشته باشند که تا سیاست خارجی کشور را توسعه ندهند و به ثبات نرسانند، مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی استان اصفهان، گفت: تجربه دولت اصلاحات یک نمونه موفق در عرصه اقتصادی بود و حتی رقبا نیز به این موضوع اعتراف می‌کنند که در این دوره اقتصاد کشور رونق بسیاری داشت. درست است که اولویت دولت اصلاحات توسعه سیاسی بود، اما در بحث اقتصادی و به خصوص در دور دوم موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و کشور به یک ثبات اقتصادی رسید.

نیکنداف گفت: در دوره ۸ ساله دولت اصلاحات، سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری اطمینان خاطر پیدا کردند و بیشتر روی واحدهای تولیدی متمرکز شدند. بنابراین اگر در سیاست خارجی خود به یک ثبات برسیم بدون شک در عرصه تولید هم رونق ایجاد می‌شود و اشتغالزایی رخ خواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!