دمای هوای شبانه در خراسان رضوی تا 15 درجه زیر صفر کاهش می‌یابد


دمای هوای شبانه در خراسان رضوی تا 15 درجه زیر صفر کاهش می‌یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش محسوس میانگین دمای هوا همراه با وقوع بارندگی در مناطق مختلف این استان از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و طبق پیش‌بینی ها دمای هوا طی شبهای آتی تا 15 درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

زهرا آهنگرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۱۱ درجه کاهش دارد و فردا به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه روند کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی تا صبح شنبه هفته آینده ادامه دارد گفت: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲ درجه سلسیوس بود که امشب با ۱۰ درجه کاهش به هشت درجه زیر صفر خواهد رسید و برای پنجشنبه ‌شب نیز ۱۱ درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: هم‌اکنون بارشهای پراکنده برف و باران در نواحی شمالی خراسان رضوی آغاز شده و در طول امروز و فردا بر میزان این بارشها بویژه بارش برف افزوده خواهد شد.

وی افزود: طی فعالیت سامانه ناپایدار جوی در این استان که از عصر دیروز آغاز شده است، وزش باد شدید در بیشتر مناطق بویژه در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان همراه با بروز خسارت رخ خواهد داد.

قوچان با کمینه دمای هوای هفت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای بردسکن، فریمان و تربت‌حیدریه با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی