آزمون‌های پایانی ابتدایی بویژه در پایه اول و دوم حضوری برگزار می‌شود


آزمون‌های پایانی ابتدایی بویژه در پایه اول و دوم حضوری برگزار می‌شود

بندرعباس- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته سعی می‌کنیم که آزمون‌های پایانی ابتدایی بویژه در پایه حساس اول و دوم به صورت حضوری برگزار شود تا این اطمینان حاصل شود که یادگیری مهارت‌های اساسی مورد نظر از جمله نوشتن، خواندن و حساب کردن به دست آمده است.

رضوان حکیم زاده روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دبیرخانه های کیفیت بخشی و تولید محتوای حوزه ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان افزود: مقوله اصلی در دوره ابتدایی، اطمینان از یادگیری است و اهمیت آموزش مهارت‌های یادگیری در پایه‌های حساس اول و دوم دبستان دوچندان است.
وی بیان داشت: اطمینان از یادگیری مهارت‌های اساسی اولویت وزارت آموزش و پرورش برای فرایند آموزش در دوره ابتدایی است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین مهم ترین هدف سفر به هرمزگان را علاوه بر پیگیری روند اجرای برنامه‌های ملی، حضور در جمع همکاران به منظور قدردانی از زحمات بی شائبه آنان در این شرایط سخت کرونایی است که با همه مشکلات، آموزش با کیفیت را تداوم بخشیدند.
به گفته حکیم زاده، بررسی برنامه‌های حوزه ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان و همچنین ارزیابی کیفیت و اخذ دیدگاه فرهنگیان برای بهبود برنامه‌های این حوزه که در ستاد در حال اجرا می‌باشد، از دیگر اهداف این سفر است.
وی خاطرنشان کرد: در سایه حمایت و توجه ویژه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان به دوره ابتدایی که شالوده نظام تعلیم و تربیت است، دستاوردهای خوبی در تولید محتوای درس ها توسط معلمان انجام شده که این امر به ارتقای کیفیت بخشی به جریان یادگیری دانش آموزان کمک می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان