ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!


ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!

ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند.

قرار است مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA در تاریخ 7 مارس در شهر آتلانتا برگزار شود.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی NBA، ابتدا قرار نبود امسال آل استار برگزار شود، سپس قرار بر این شد که فقط مسابقه اصلى و چالش مهارت برگزار شود، اکنون هم مسابقه پرتاب سه امتیازى در برنامه قرار دارد و هم مسابقه اسلم دانک برگزار مى شود. مسابقه اصلى آل استار در تاریخ 7 مارس، مسابقه پرتاب سه امتیازى و چالش مهارت قبل از شروع بازى اصلى و مسابقه اسلم دانک بین نیمه بازى اصلى برگزار می شوند و همانطور که مشخص است، تمام رویدادها در یک شب انجام می گیرند و خبری از آخر هفته آل استار نیست. آدام سیلور، کمیسیونر لیگ NBA تاکید کرد که این مسابقه برای رویدادهای تلویزیونی برنامه ریزی شده تا تجمعی برای این مسابقات شکل نگیرد. طبق سنت هر سال، ذخیره های مسابقه آل استار توسط سرمربی های 30 تیم حاضر در NBA مشخص می شوند و سرمربی ها نمی توانند به بازیکنان خود رای بدهند.

کنفرانس شرق: جیلن براون، جیمز هاردن، زک لاوین، جولیس رندل، بن سیمنز، جیسن تیتم، نیکولا ووچویچ

کنفرانس غرب: انتونى دیویس، پال جرج، رودى گوبر، دیمین لیلرد، داناوان میچل، کریس پال، زایان ویلیامسن

ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند

از بازیکنانی که شایسته حضور در مسابقه آل استار بودند و انتخاب نشدند می توان به ترى یانگ، دوین بوکر، دمانتس سبونس، کریس میدلتن، دمار دروزن، توبایس هریس و فرد ون ولیت اشاره کرد.

ترى یانگ اولین بازیکن 30 سال اخیر NBA است که میانگین حداقل 25 امتیاز و 9 اسیست در هر بازى را در اختیار دارد و به آل استار نمى رسد.

دمانتس سبونس اولین بازیکن تاریخ NBA است که با میانگین حداقل 20/10/5 به آل استار نمى رسد. سبونس، یوکیچ و یانیس تنها بازیکنان این فصل هستند که حداقل میانگین ذکر شده را با دقت شوت 50 درصدى به ثبت رسانده اند.

کریس میدلتن به همراه پال جرج تنها بازیکن این فصل است که با دقت 50/40/90 به میانگین 25/5/5 رسیده است.

ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!بازیکنان حاضر در مسابقه آل استار 2021؛ لبران جیمز و کوین دورنت باید به عنوان کاپیتان ها از میان بازیکنان حاضر یارکشی کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان