افتتاح 37 طرح عمرانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ


افتتاح 37 طرح عمرانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ

در مراسمی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و محسنی بندپی استاندار تهران 37 طرح عمرانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد.

افتتاح 37 طرح عمرانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین رحیمی در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: ۱۶ طرح، احداثی و ۲۱ طرح هم نوسازی و بازسازی بوده که حدود ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.
وی گفت: ۷۸ میلیارد از این هزینه‌های انجام شده مربوط به اعتبارات ناجا و ۱۰۲ میلیارد تومان از آن مربوط به خیرین، شهرداری و منابع درآمدی بوده است.
سردار رحیمی با بیان اینکه این نهضت عمرانی با جدیت ادامه دارد، افزود: همچنین ۱۸ قطعه زمین برای ساخت کلانتری‌ها به وسعت ۸۲ هزار و ۳۸۶ متر مربع لحاظ شده که ساخت آن‌ها حدود ۹۶۳ میلیارد تومان هزینه بر است.
وی گفت: ساخت حسینیه چهارده معصوم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مرحله دوم مرکز بازپروری کهریزک، مجموعه ورزشی فاتب، همچنین توسعه بازداشتگاه آگاهی و همچنین ساخت ساختمان جدید پلیس فتا و همچنین احداث ۴ پمپ بنزین در قرارگاه‌های انتظامی تهران بزرگ و همچنین توسعه و بازسازی کلانتری‌ها از جمله این طرح‌های عمرانی بوده است.
سردار رحیمی افزود: در مرحله دوم مرکز بازپروری کهریزک که ظرفیت این مرکز ۶۷۰ نفر بود، ظرفیت ۵۰۰ نفر دیگر نیز اضافه شد.
وی گفت: برای رعایت حقوق شهروندی، بازداشتگاه آگاهی که مربوط به ۴۰ سال قبل بود به وسعت ۳ هزار متر مربع گسترش پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه