وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کردند


وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کردند

کرمان - ایرنا - وزیر گردشگری ونزوئلا و وزیر میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی ایران با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام رفیع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یکهزار و 500 شهید آرمیده در این خاک مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان و علی ارنستو پادرون روز چهارشنبه بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر با نثار گل و فاتحه بر مزار شهدا به‌ویژه سپهبد شهید سلیمانی با اهداف این شهدا تجدید میثاق کردند.

وزیر گردشگری ونزوئلا و ایران و هیات همراه امروز از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شدند و بدو ورود مورد استقبال استاندار کرمان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر مسئولان این استان قرار گرفتند.

برنامه‌های امروز این هیات در سفر به کرمان افتتاح موزه طلا و جواهر، بازدید از کاروانسرای گنجعلیخان، خانه هنرمند ماهان، کمپ ستاره لوت در شهداد و کلوت‌ها و رصد ستارگان است که این هیات پس از آن فردا صبح (پنجشنبه) کرمان را ترک می‌کنند.

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ تاریخ شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از برجسته ترین مقام های رسمی نظامی ایران بود که به همراه ابومهدی المهندس همرزم وفادارش به دست آمریکایی ها در خاک عراق به شهادت رسید.

وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان