پخت و توزیع نان صلواتی به نیت امام علی(ع) در خشکرودبار


پخت و توزیع نان صلواتی به نیت امام علی(ع) در خشکرودبار

وحدانی گفت: به مناسبت میلاد امام علی(ع) نان صلواتی در خشکرودبار پخت و بین مردم توزیع می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی(ع) اظهار کرد: در آستانه ولادت با سعادت امام علی (ع)، برنامه‌های کانون زینبیه(س) به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) پخت و توزیع نان صلواتی بین مردم این روستا را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه ختم سوره انسان و هدیه ثواب آن به حضرت علی(ع) در فضای مجازی برگزار می‌شود گفت: پیام‌های تبریک میلاد امام علی(ع) در بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های کانون است.

وحدانی تصریح کرد: ماه رجب فرصتی مناسب برای نزدیک شدن به پروردگار متعال بوده و باید از لحظات این ماه برای تقویت ایمان و بندگی خداوند سبحان بهره گیریم تا خود را برای ورود به ماه شعبان و سپس ماه رمضان آماده کرده و از فضیلت های ماه رمضان بهره گیریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: ماه‌های فصل نیایش یعنی رجب، شعبان و رمضان از ناب‌ترین فرصت‌هایی است که مسلمانان می‌توانند با انجام مراسم و مناسک عبادی متنوع از این خوان گسترده عرفانی بهره‌مند شوند.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در