8 طرح سرمایه‌گذاری در کارگروه زیربنایی چهارمحال و بختیاری تأیید شد


8 طرح سرمایه‌گذاری در کارگروه زیربنایی چهارمحال و بختیاری تأیید شد

شهرکرد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هشت طرح سرمایه‌گذاری در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و پس از بررسی استعلام‌های قانونی و موافقت‌های اصولی صادر شده به تأیید اعضا رسید.

مجید نظری روز چهارشنبه در نشست کارگروه زیربنایی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به‌ضرورت بررسی و کنترل مجوزهای تأمین آب و حق‌آبه طرح‌های ارائه شده، افزود: در نظر گرفتن منبع پایدار آب، اجرای ۲۵ درصد فضای سبز در طراحی نقشه‌های پیشنهادی و چگونگی اجرای راه‌های دسترسی و سیستم فاضلاب و تصفیه‌خانه از مواردی است که بنا بر نظر کارشناسان دستگاه‌های اجرایی باید در برخی طرح‌های ارائه شده در این کارگروه بازنگری شود.

وی، طرح‌های محصولات بتنی در چم کاکا از توابع شهرستان سامان، پرواربندی بره و پرورش گوسفند داشتی به صورت جداگانه در اراضی عباس‌آباد شهرستان بروجن و طرح باشگاه سوارکاری در حریم شهر شهرکرد را از جمله طرح‌های تأیید شده در نشست گروه کاری زیربنایی و شهرسازی اعلام کرد.

نظری افزود: طرح‌های کشتارگاه صنعتی طیور در چنار محمودی شهرستان لردگان و ایجاد کمپ ترک اعتیاد در بخش مرکزی شهرستان بن و همچنین طرح پرورش گوسفند داشتی در چاه‌گاه سادات بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا نیز در این کارگروه بررسی و تأیید شدند.

وی در خصوص طرح سرمایه‌گذاری با عنوان باربری در سندگان شهرستان لردگان یادآور شد: تأیید این طرح نیازمند برسی مجدد و اظهارنظر برخی دستگاه‌های اجرایی است.

نظری تصریح کرد: پرونده‌ هشت طرح تأیید شده در کارگروه زیربنایی و شهرسازی به‌زودی برای تصویب نهایی در نشست کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری مطرح خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بررسی و ارائه پیشنهاد در خصوص برنامه‌های توسعه استان در حوزه‌های زیربنایی، اتخاذ سازوکارهای لازم برای انجام وظایف مرتبط با اجرای آیین‌نامه استفاده از اراضی، احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهرها و محدوده روستاها و بررسی راهکارهای افزایش مشارکت‌های مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای توسعه زیرساختی شهرها، روستاها و مناطق عشایری از جمله وظایف کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست در استان‌ها به شمار می‌رود.

با تصویب و اجرای طرح‌های ارائه شده در این کارگروه زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان