به دنبال تقویت گل ریحان هستیم


به دنبال تقویت گل ریحان هستیم

مدیر عامل باشگاه گل ریحان البرز گفت: به دنبال تقویت تیم هستیم و با نظر سرمربی بازیکنان جدید به تیم اضافه خواهند شد.

رضا رضایی در خصوص آخرین وضعیت گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران گفت: این روزها تمرینات تیم گل ریحان زیر نظر دکتر مازیار سرمربی تیم در حال برگزاری است و طبق برنامه ریزی سازمان لیگ عصر فردا پنجشنبه هفتم اسفند در چارچوب رقابت‌های جام حذفی باید به مصاف مس نوین کرمان برویم. امیدوارم بازیکنان تیم با انجام یک بازی زیبا در این دیدار خانگی پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل باشگاه گل ریحان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای فصل نقل و انتقالات دارید اظهار کرد: به دنبال تقویت تیم هستیم و با نظر سرمربی بازیکنان جدید به تیم اضافه خواهند شد.

رضایی در ادامه به جشنواره بزرگ استعدادیابی فوتبال اشاره کرد و گفت: این جشنواره یک اتفاق بزرگ در فوتبال ایران است و باشگاه گل ریحان در این مسیر نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان و مستعد خواهد داشت.

رضایی همچنین در ارتباط با صحبت‌های اخیر ریاست هیات فوتبال که درخواست کرده همه مسئولان استان از تیم گل ریحان حمایت ویژه‌ای داشته باشند اظهار کرد : در ابتدا جا دارد تشکری داشته باشم از منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال استان البرز او مدیری توانا است و در این چند سال کمک شایانی به فوتبال استان البرز کرده است و در نهایت امیدوارم شاهد این اتفاق باشیم. گل ریحان نماینده فوتبال البرز است. من برای موفقیت آقای منصور بیک وردی در انتخابات هییت رییسه فدراسیون فوتبال تلاش خواهم کرد.

وی در پایان گفت: در ارتباط با جشنواره استعدادیابی به زودی اطلاعیه و تاریخ برگزاری از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل