برپایی موکب سلامت در مسجد حضرت علی‌بن ابیطالب (ع) به مناسبت 13 رجب


برپایی موکب سلامت در مسجد حضرت علی‌بن ابیطالب (ع) به مناسبت 13 رجب

حجت‌الاسلام یافتیان از برپایی موکب فرهنگی و سلامت در مسجد «حضرت علی‌بن ابیطالب (ع)» به مناسبت 13 رجب خبر داد و گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مسجدی‌ها برای زلزله‌زدگان سی‌سخت جمع‌آوری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین یافتیان» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری جشن میلاد امیرالمومنین (ع) در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (واقع در تهران، خیابان شوش) در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ششم و هفتم اسفند ماه در این مسجد اظهار کرد: سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و توزیع بروشور از جمله برنامه های این مسجد به مناسبت 13 رجب است.

امام جماعت مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) افزود: پایگاه مقاومت بسیج این مسجد موکب فرهنگی و سلامت را به مناسبت ایام ولادت آقا امیرالمومنین از روز سه شنبه، 5 اسفند در مقابل این مسجد راه اندازی کرده که تا روز جمعه، 8 اسفند برپاست و اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش، شیلد و محلول ضد عفونی کننده با تخفیف ویژه در آن به فروش می رسد.

وی در ادامه به توزیع 25 مرحله سبد ارزاق میان نیازمندان از سوی گروه جهادی مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) اشاره کرد و گفت: نوبت بعدی کمک مومنانه اهالی مسجد به نیازمندان در دوره شیوع ویروس کرونا در هفتم اسفند ماه سال جاری توزیع می شود.

یافتیان در ادامه درباره پویش «مسجد، کانون مهر علوی» که توسط خبرگزاری شبستان برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع درباره فعالیت های امدادرسانی و کمک رسانی مردم ایران به زلزله زدگان شهر سی سخت راه اندازی شده است، یادآور شد: کمک به هر نیازمند آسیب دیده ای در هر نقطه از جهان وظیفه دینی ما است و ابتکار خبرگزاری شبستان در راه اندازی این پویش در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا درآمد مردم کم شده است و از سوی دیگر مردم درگیر فعالیت های آخر سال خود هستند در توسعه امدادرسانی و کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت بسیار موثر است.

وی خاطرنشان کرد: اهالی مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) نیز هر یک به نوبه خود به زلزله زدگان شهر سی سخت کمک می کنند و پایگاه بسیج این مسجد به این منظور آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی نمازگزاران این مسجد و اهالی منطقه شوش تهران است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان