حسابرسی شهرداری ها و شورای شهرهای یزد تا پایان خرداد 1400 انجام شود


حسابرسی شهرداری ها و شورای شهرهای یزد تا پایان خرداد 1400 انجام شود

یزد- ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: با توجه به سال پایان فعالیت شوراهای اسلامی، ‌لازم است شهرداران در انجام حسابرسی سال ٩٩ و سال های قبل از آن تسریع کنند و تا پایان خردادماه سال آینده فرآیند حسابرسی شهرداری ها و شورای شهرها پایان یابد.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به ایرنا، محمد یارمند در نشست کارگروه مدیریت شهری و شهرداران استان از تهیه و تدوین بودجه و عوارض قانونی شهرداری ها در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: با توجه به اینکه عوارض کسب و کار از جمله حقوق قانونی شهرداری‌هاست و درآمد مناسبی هم برای این مجموعه است، شهرداران اهتمام جدی تری نسبت به دریافت آن داشته باشند و گزارش را به این اداره کل ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای تسریع در فرآیند سامانه سمیع، شهرداران به مدت یک هفته اطلاعات خودرویی خود را به این اداره کل ارسال کنند تا پس از جمع‌بندی به اتحادیه حمل و نقل همگانی ارسال شود.
‌ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: برای اصلاح و بازنگری در قانون شهرداری‌ها، شهرداران نقطه نظر و پیشنهاد خود را برای جمع‌بندی و ارسال به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به این اداره کل ارسال کنند.
‌یارمند تصریح کرد: شهرداران راهکارها و پیشنهادهای خود را برای کمک به اداره کل حفاظت محیط زیست یزد برای معرفی صنایع آلاینده و پایش آن به اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری ارسال کنند.

استان یزد با ۱۰ شهرستان ۲۴ شهرداری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022