رسانه‌ها نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم برای مقابله با کرونا داشته‌اند


رسانه‌ها نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم برای مقابله با کرونا داشته‌اند

قصرشیرین- ایرنا- جانشین ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در آگاه‌سازی مردم برای مقابله با کرونا و انجام اقدام‌های پیشگیرانه در این رابطه ایفا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ امیر پرویزی روز چهارشنبه در جلسه ای با حضور اعضای بسیج رسانه قصرشیرین افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا اهالی رسانه و فعالان شبکه های اجتماعی در این شهرستان تمام توان خود را برای آشنایی مردم با خطرات ناشی از بیماری کووید ۱۹ به کار گرفته اند.

وی اظهار داشت: اهالی رسانه در تمامی بحران ها حضوری فعالانه داشته اند و به عنوان نمونه در زلزله سال های ۹۶ و ۹۷ نیز توانستند در کمک رسانی به مردم و جمع آوری کمک های مردمی یار دستگاه های حمایتی و امدادی باشند.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: رسانه ها همچنین در نشر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت همواره کارنامه درخشانی داشته اند و باید برای مقابله با توطئه های دشمن تلاش کنند تا روحیه ایثار در جامعه نهادینه شود.

وی بر تداوم رسالت اصحاب رسانه برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ تاکید کرد و افزود: استفاده از ماسک، رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی از مواردی است که باید بازهم بر اطلاع رسانی آن ها در جامعه همت گماشت.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس