حقوقدانان بسیجی کرمانشاه در رزمایش مومنانه 3.5 میلیارد تومان کمک کردند


حقوقدانان بسیجی کرمانشاه در رزمایش مومنانه 3.5 میلیارد تومان کمک کردند

کرمانشاه- ایرنا- مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: بعد از شیوع کرونا در کشور و آغاز رزمایش‌های مومنانه، حقوقدانان بسیجی کرمانشاه تاکنون بیش از 3.5 میلیارد تومان به عنوان بسته‌های معیشتی، آزادسازی زندانیان و ارایه خدمات تخصصی حقوقی رایگان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

رسول بهرامی‌پور روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش مومنانه به خبرنگار ایرنا گفت: هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوق دانان استان در آستانه ولادت باسعادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در حالی امروز برگزار شد که در این رزمایش تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی با ارزشی معادل ۱۰۵ میلیون تومان میان خانواده های نیازمند کرمانشاه توزیع شد.

تاکنون ۲۸۳ زندانی کرمانشاهی آزاد شده است

وی با اشاره به اینکه در راستای نهضت مواسات و کمک مؤمنانه هفتمین مرحله است که سازمان بسیج حقوق دانان مبادرت به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه می کند، گفت: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه در ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با ارزشی معادل یک میلیارد و ۳۳۸ میلیون تومان بین افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر بسته های معیشتی کمک مؤمنانه، حقوق دانان بسیجی خدمات مؤمنانه تخصصی از قبیل مشاوره حقوقی، وکالت رایگان، کارشناسی رایگان و ثبت اسناد رسمی رایگان را دستور کار قرار داده که بحمدالله به شایستی انجام شده است و این اقدامات توسط مجمع خیرین حقوق دان بسیجی ادامه دارد.

بهرامی پور در ادامه از اجرای یک مرحله دیگر کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: به لطف الهی مرحله چهارم آزادسازی زندانیان در قالب نهضت کمک مؤمنانه در آستانه سال جدید اجرا خواهد شد و تعدادی از مردان و پدران به آغوش خانواده برخواهند گشت.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در پایان گفت: در سه مرحله قبلی از نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، ۲۸۳ زندانی کرمانشاهی آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید