برگزاری دوره جامع لمینیت‌های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی در تبریز


برگزاری دوره جامع لمینیت‌های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی در تبریز

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌ شرقی از برگزاری دوره آموزشی جامع لمینیت‌های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی با مشارکت جهاددانشگاهی تهران و تبریز خبر داد.

دکتر جعفر محسنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این دوره امروز با حضور حدود ۳۰ نفر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: مدرسان این دوره، از جهاددانشگاهی تهران و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره برای اولین بار در تبریز برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری این دوره‌های جامع در تبریز تداوم خواهد داشت و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر به معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه حجم دانشجویان و اساتید در سیستم آموزشی کشور به گونه‌ای است که در برخی موارد به ویژه در حوزه کلینیک‌ها، گاه فرصت کافی برای آموزش‌ها وجود نداشته و یا نمی‌توانند فرصت زیادی برای برخی حوزه‌ها اختصاص دهند، از این رو این دوره‌ها برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان، آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

محسنی با بیان اینکه دندانپزشکان متخصص و دندان پزشکان عمومی جامعه هدف این دوره‌های جامع هستند، خاطرنشان کرد: البته در برخی دوره‌های خاص نیز رزیدنت‌های خاص آن رشته می‌توانند شرکت کنند، به عنوان مثال در دوره جامع مذکور، رزیدنت‌های پروتز نیز می‌توانند شرکت کنند.

برگزاری دوره جامع لمینیت‌های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی در تبریز

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است