برگزاری ویژ برنامه «پدر و پسر» و کمک مومنانه مسجدی‌ها در ایام ولادت امام علی(ع)


برگزاری ویژ برنامه «پدر و پسر» و کمک مومنانه مسجدی‌ها در ایام ولادت امام علی(ع)

حجت‌الاسلام نادعلی با اشاره به استمرار کمک‌های مومنانه در ماه رجب به همت اهالی مسجد امام حسن عسکری(ع)، گفت: به مناسبت روز پدر نیز جشن مفرحی به همت بچه‌های این مسجد با عنوان« پدر و پسر» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «مهدی نادعلی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه «پدر و پسر» به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) خبر داد و اظهار کرد: در این ویژه برنامه بچه های دانش آموز به همراه پدرنشان در مسجد حضور می یابند و روز شاد و مفرحی برای آنها برپا می شود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، بلوار فردوس) از آماده سازی 500بسته مومنانه برای توزیع میان نیازمندان به مناسبت ماه رجب و شعبان خبر داد و گفت: اهالی این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا توانستند در پی تاکیدات مقام معظم رهبری، موضوع کمک مومنانه را به یک فرهنگ و سنت تبدیل کنند و در چند نوبت، نان رایگان و بسته های ارزاق را به دست نیازمندان رساندند و برای مهار بیماری کرونا نیز توزیع اقلام بهداشتی با قیمت مناسب را مورد توجه قرار دادند.

حجت الاسلام نادعلی همچنین به اقدامات و برنامه های صورت گرفته برای مبارزه با ویروس کرونا توسط فعالین مسجد اشاره و خاطر نشان کرد: حدود ۱۰۰ جوان این مسجد بعد از گسترش شیوع ویروس کرونا در تهران در چهار حوزه مشغول به کار و خدمت‌رسانی شده‌اند که در مرحله اول این شیوع این بیماری بیش از 82 هزار بطری آبمیوه های طبیعی در بطری های 450 سی سی شامل آبلیمو عسل، آب پرتغال، سیب، آب هویج و انبه تهیه و برای بیماران مبتلا به کرونا و کادر پزشکی بیمارستان‌ها ارسال شد.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) بیان کرد: توزیع مواد ضدعفونی کننده سطوح در دو مرحله 8 و 12 هزار بطری در مناطق محروم تهران، دوخت ماسک و گان و تولید شیلد برای کادر درمانی مرحله دیگر خدمت رسانی ها برای مهار ویروس کرونا است.ضمن اینکه مرکز نیکوکاری این مسجد در ماه محرم پویش «هر عمود، یک جفت کفش» را راه اندازی کرد، تا طی آن بتواند 1452 جفت کفش را برای کودکان کار تهیه کند. انتخاب این عدد هم به دلیل واقع شدن 1452 عمود در مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا است. همچنین بچه های این مسجد اقدام به راه اندازی کارگاه مرکزی و شبکه خیاطی خانگی دوخت ماسک با هدف تولید بیش از 30 هزار ماسک پارچه ای در موج اول و دوم این بیماری نمودند.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) گفت: قرار است به مناسبت نیمه شعبان هم یک جشن خیابانی توسط فعالین این مسجد برگزار شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها