پویش مسجد کانون مهر علوی اقدامی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت 


پویش مسجد کانون مهر علوی اقدامی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت 

مجید خوبی زاده گفت: بر همین اساس در اقدامی شایسته و ابتکاری هم زمان با ایام ولادت با سعادت امام علی (ع) از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و خبرگزاری شبستان پویش مسجد، کانون مهر علوی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت راه اندازی شده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد امام علی (ع)، گفت: در روایت است از حضرت علی (ع) که فرمود؛ خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از جمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه‌های دینی به خصوص قرآن کریم، مورد عنایت و توجه قرار گرفته و به آن سفارش شده، احسان و نیکوکاری است.


وی بیان کرد: متاسفانه وقوع زلزله در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت هایی را به همراه داشته و اکنون این هم وطنان زلزله زده در شرایط نا مناسبی بسر برده و نیازمند یاری و احسان ما هستند.


خوبی زاده ابراز کرد: بر همین اساس در اقدامی شایسته و ابتکاری هم زمان با ایام ولادت با سعادت امام علی (ع) از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و خبرگزاری شبستان پویش مسجد، کانون مهر علوی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت راه اندازی شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: بچه های مسجدی کانون‌های مساجد جنوب کرمان همواره با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین پیشگام بوده و در همین راستا تاکنون اقدام به توزیع سبدهای غذایی، پک های بهداشتی، غذای گرم و البسه کرده اند.


وی اظهار کرد: گروه های جهادی کانون های مساجد منطقه ظرفیت بسیار خوبی برای امداد رسانی به مردم زلزله زده سی سخت هستند، همان طور که در پی وقوع سیلاب سال جاری در رودبار جنوب و بخش جازموزیان با تمام توان به کمک مردم سیل زده شتافته و از هیچ کمکی دریغ نکردند.


خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: ان شاءالله اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان در این ایام که مردم زلزله زده سی سخت نیاز به یاری آنها دارند پای کار آمده و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق هلال احمر به دست زلزله زدگان می رسانند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد