نشست هماهنگی ویژه برنامه های 18 اسفند در بوشهر برگزار شد


نشست هماهنگی ویژه برنامه های 18 اسفند در بوشهر برگزار شد

شست هم اندیشی و هماهنگی برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت تاسیس کانون های مساجد و روز بوشهر در ساختمان مرکزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، شست هم اندیشی و هماهنگی برگزاری ویژه برنامه 18 اسفند روز چهارشنبه 6 اسفند با حضور مدیر موسسه فرهنگی اجتماعی شهرداری بندر بوشهر،ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیر کانون فرهنگی امام خمینی (ره) اداره کل آموزش و پرورش در ساختمان مرکز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد.

«علیرضا پولاد» نیز در این نشست به روز 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تقارن سالروز تاسیس کانون های مساجد و روز بوشهر در تاریخ 18 اسفند ماه لازم است در جهت هرچه برگزاری هرچی بهتر این دو ویژه برنامه هماهنگی هایی میان دستگاه های مربوطه صورت گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری مراسمات، بیان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا، اجرای برنامه های روز 18 اسفند تحت الشعاع این موض.ع قرار می گیرد و باید رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی را در الویت اصلی این برنامه قرار دهیم تا باری را از دوش کادر زحمتکش و ایثارگران بهداشت ودرمان برداریم.

وی به ویژه برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در گرامیداشت روز 18 اسفند اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری جشنواره سرود بچه های مسجد، برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتبال و همچنین تجلیل از کانون های برتر استان بوشهر از برنامه های در دست اجرای این ستاد می باشد.

پولاد خاطر نشان کرد: تجلیل از کانون های برتر استان بوشهر به پیشنهاد حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و از سوی ایشان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر یادآور شد: تعداد 63 کانون فرهنگی هنری مسجد در شهر بوشهر فعالیت می کنند که این مهم خود ظرفیتی بسیار مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری می باشد.

«مسعود غلامزاده» مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بندر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از 40 ویژه برنامه برای گرامیداشت 18 اسفند روز بوشهر تدوین شده بود که متاسفانه تحت الشعاع شیوع بیماری کرونا قرار گرفت و به اجبار بیشتر این برنامه های لغو و یا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

«غلامرضا احمدی» مدیر کانون فرهنگی امام خمینی (ره) اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست به ضرورت برگزاری برنامه های فرهنگی، آموزشی ویژه گودک و نوجوان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه آینده داران و آینده سازان این مرز و بوم کودکان و نوجوانان می باشند باید در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان برنامه های جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی برای این گروه سنی در نظر گرفته شود.

«حجت الاسلام عیسی راستگو» مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در این ایام نباید از نیازمندان غافل شویم و با کمک های مومنانه خود به یاری آنها بشتابیم، اظهار داشت: برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در مساجد یکی از ویژگی های مسجد طراز اسلامی می باشد و نباید این مهم فراموش شود.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!