برخورد قانونی در انتظار نانوایی‌های متخلف بیله‌سوار است


برخورد قانونی در انتظار نانوایی‌های متخلف بیله‌سوار است

اردبیل - ایرنا - دادستان بیله‌سوار مغان با توجه به گزارش‌ها در مورد کیفیت نان و نحوه فعالیت نانوایی‌ها در این شهرستان، به موضوع ورود کرد و از برخورد قانونی با واحدهای متخلف خبر داد.

به گزارش ایرنا، محسن اناری روز چهارشنبه در این زمینه گفت: پیرو گزارش‌ها مبنی بر بروز تخلف از سوی برخی نانوایی‌ها و نارضایتی مردم، هماهنگی لازم با اداره‌ها و نهادهای نظارتی در راستای ارتقای کیفیت نان در شهرستان بیله‌سوار انجام گرفت.

وی افزود: متاسفانه تخلف‌هایی مانند توزیع نزدیک به ۲.۵ تن آرد خارج از شبکه، کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه، رعایت نکردن اصول بهداشتی و پایین بودن کیفیت نان در جریان بازرسی‌ها مشاهده شد که اقدام‌های لازم برای برخورد با متخلفان در این زمینه در حال انجام است.

دادستان بیله‌سوار مغان بیان کرد: همچنین برخی نانوایان در چند روز گذشته با بارش اندکی برف در این شهرستان خودسرانه نسبت به تعطیلی نانوایی اقدام کرده بودند که به سرگردانی و نارضایتی مردم منجر شد که این واحدها شناسایی شدند و پرونده‌ای در زمینه تخلف آنان تشکیل گردید.

وی تاکید کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان بیله‌سوار به صورت مستمر و سرزده ادامه می‌یابد و با هرگونه تخلف در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.

نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در استان اردبیل فعالیت دارند.

شهرستان بیله‌سوار با جمعیت بیش از ۶۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی