تبلیغ حضور گردشگران در رسانه و فضای مجازی ممنوع است


تبلیغ حضور گردشگران در رسانه و فضای مجازی ممنوع است

اردبیل _ ایرنا _ معاون امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: هرگونه تبلیغ در خصوص حضور گردشگران نوروزی برای استفاده از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در گستره فضای مجازی و رسانه‌ای این شهرستان ممنوع است.

به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل سفر خلخال افزود: با توجه به احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا در آستانه سال نو ممنوعیت تبلیغ در فضای رسانه‌ای و مجازی جهت پیشگیری از افزایش شدت بیماری و جلوگیری از سفرهای نوروزی به این شهرستان اعمال می‌شود.

وی با توصیه به مردم برای پرهیز از سفرهای سیاحتی و گردشگری به مناطق دیگر کشور و همچنین درخواست از اهالی این شهرستان به خودداری از دعوت اقوام و خویشاوندان برای حضور در تعطیلات نوروز در خلخال اظهارکرد: در خانه ماندن ، پرهیز از دورهمی و دید و بازدید عید بهترین گزینه برای مصون ماندن از ابتلا به بیماری مهلک کووید ۱۹ و کمک به مسئولان در مقابله با این بیماری و قطع زنجیره آن است.

معاون امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: تاکید بر محدود شدن سفرهای نوروزی به این شهرستان به معنای تعطیل شدن وظایف مسئولان اجرایی در انجام اقدامات لازم در تعطیلات نوروزی نبوده و مسئولان و شرکت‌های خدماتی باید خدمات‌رسانی کنند.

او گفت: شستشو و تازه‌سازی علائم راهنمایی و تابلوهای هدایت جاده ، لکه‌گیری و پاکسازی و زیباسازی شهرها ، آمادگی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ، تعیین نیروی انسانی کشیک برای ادارات دولتی ، پخت نان در نانوایی‌ها و جلوگیری از تعطیلی خودسرانه این واحدهای صنفی ضرورت دارد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !