تبلیغ حضور گردشگران در رسانه و فضای مجازی ممنوع است


تبلیغ حضور گردشگران در رسانه و فضای مجازی ممنوع است

اردبیل _ ایرنا _ معاون امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: هرگونه تبلیغ در خصوص حضور گردشگران نوروزی برای استفاده از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در گستره فضای مجازی و رسانه‌ای این شهرستان ممنوع است.

به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل سفر خلخال افزود: با توجه به احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا در آستانه سال نو ممنوعیت تبلیغ در فضای رسانه‌ای و مجازی جهت پیشگیری از افزایش شدت بیماری و جلوگیری از سفرهای نوروزی به این شهرستان اعمال می‌شود.

وی با توصیه به مردم برای پرهیز از سفرهای سیاحتی و گردشگری به مناطق دیگر کشور و همچنین درخواست از اهالی این شهرستان به خودداری از دعوت اقوام و خویشاوندان برای حضور در تعطیلات نوروز در خلخال اظهارکرد: در خانه ماندن ، پرهیز از دورهمی و دید و بازدید عید بهترین گزینه برای مصون ماندن از ابتلا به بیماری مهلک کووید ۱۹ و کمک به مسئولان در مقابله با این بیماری و قطع زنجیره آن است.

معاون امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: تاکید بر محدود شدن سفرهای نوروزی به این شهرستان به معنای تعطیل شدن وظایف مسئولان اجرایی در انجام اقدامات لازم در تعطیلات نوروزی نبوده و مسئولان و شرکت‌های خدماتی باید خدمات‌رسانی کنند.

او گفت: شستشو و تازه‌سازی علائم راهنمایی و تابلوهای هدایت جاده ، لکه‌گیری و پاکسازی و زیباسازی شهرها ، آمادگی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ، تعیین نیروی انسانی کشیک برای ادارات دولتی ، پخت نان در نانوایی‌ها و جلوگیری از تعطیلی خودسرانه این واحدهای صنفی ضرورت دارد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی