جشنواره گردشگری فرصتی برای نمایش ظرفیت‌های گیلان است


جشنواره گردشگری فرصتی برای نمایش ظرفیت‌های گیلان است

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی گیلان گفت: هر ساله استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاه‌ گردشگری تهران از اولویت‌های گیلان برای دستیابی به اهداف جذب هدفمند گردشگران و ارتقای تصویر مقاصد گردشگری این استان بوده است.

حمیدرضا آذرپور در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت حضور استان گیلان در نمایشگاه تخصصی گردشگری تهران اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری تهران همواره یکی از فرصت‌های ارزشمند در معرفی ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های استان‌ گیلان و استفاده از خردجمعی و تجربیات استان‌ها در پیشبرد اهداف صنعت گردشگری است.

وی افزود: استان گیلان در این نمایشگاه در غرفه‌ای به مساحت ۱۸۹ مترمربع در حوزه گردشگری و همچنین صنایع‌دستی برای میزبانی از بازدیدکنندگان حضور دارد.

معاون گردشگری گیلان اضافه کرد: نمایندگانی از جامعه‌ هتل‌داران، تأسیسات‌ پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری و مراکز رزرواسیون اقامتگاه‌های گردشگری در این نمایشگاه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان را همراهی می‌کنند.

آذرپور افزود: هر ساله استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاه‌ گردشگری تهران از اولویت‌های گیلان برای دستیابی به اهداف جذب هدفمند گردشگران و ارتقای تصویر مقاصد گردشگری این استان بوده است و امسال نیز گیلان علی‌رغم محدودیت‌های اعمال شده و با رعایت تمامی پروتکل‌های اعلام‌شده از سوی ستاد پیشگری و مبارزه با کرونا، در این نمایشگاه حاضر شده است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه، دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا به بازدیدکنندگان و میزبانان ابلاغ شده و افراد ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول برگزاری این نمایشگاه هستند.

به گزارش ایسنا؛ نمایشگاه تخصصی گردشگری و صنایع‌دستی تهران با شعار «سفرهای ایمن و مسئولانه» از پنجم اسفند به مدت چهار روز تا هشتم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌ها در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403