70 اکیپ آماده رفع قطعی آب، برق و گاز هستند/ کلیه محورها باز است


70 اکیپ آماده رفع قطعی آب، برق و گاز هستند/ کلیه محورها باز است

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه با توجه به بارش برف تاکنون قطعی آب و برق و گاز نداشتیم، عنوان کرد: 70 اکیپ زیرساختی در سطح استان آماده باش هستند و قطعی ها را رفع می کنند.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در استان گیلان، اظهار کرد: موج بارش ها از غرب استان آغاز شده و به سمت مرکز و شرق در حرکت است لذا از پنج بامداد امروز در آستارا و رضوانشهر بارش داشتیم.

وی با بیان ایکه ۱۰۰۰ رابط مدیریت بحران در سطح شهرستان های گیلان به صورت آنلاین با هم در ارتباط هستند، تصریح کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته همه امکانات و تجهیزات استان را بسیج کردیم و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از باز بودن کلیه محورهای استان خبر داد و تصریح کرد: به جز محور پونل - خلخال که در این ایام سال مسدود است، کلیه مسیرها باز بوده و تردد با زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی در جریان است.

مرادی، با بیان اینکه ۶۰ اکیپ راهداری با استفاده از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات در محورهای استان مستقر هستند، اضافه کرد: در صورت افزایش ارتفاع برف از بخش خصوصی کمک می گیریم. همچنین ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و صنعت، معدن و تجارت آماده کمک رسانی است.

وی از آماده باش ۱۵۰ خودروی آفرودی با همکاری ادارات کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و هیئت آفرود استان برای امدادرسانی در بارش های بالای ۵۰ سانت خبر داد و بیان کرد: در ارتفاعات غرب گیلان تا رودسر بیش از یک متر برف باریده است.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان ارتفاع برف در محورهای اسالم خلخال و پونل خلخال را بین ۱۵ تا ۲۰ سانت دانست و خاطرنشان کرد: بارش برف در محورهای ماسال - گیلوان و بلوردکان - خصیب دشت و اسالم - خلخال شدید و در محورهای انزلی - رضوانشهر، سیاهکل - دیلمان و فومن - ماسوله خفیف است.

مرادی، با بیان اینکه تاکنون قطعی آب و برق و گاز نداشتیم، عنوان کرد: ۷۰ اکیپ در سطح استان آماده باش هستند و قطعی ها را رفع می کنند.

وی از مردم خواست بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی سفر نکنند و یادآور شد: با توجه به بارش برف تا ظهر فردا، مردم به توصیه ها توجه کنند و در محورهای پرتردد همکاری لازم را با پلیس راه داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی