اردوی راهیان نور برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد مجازی است


اردوی راهیان نور برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد مجازی است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال برگزاری اردوی راهیان نور برای دانش آموزان پسر و دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم این استان به صورت مجازی است. 

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدلیل شیوع بیماری کرونا امکان حضور دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشور وجود ندارد.

وی افزود: آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس در فضای مجازی و از طریق شبکه ملی شاد انجام می شود.

زارع پور بیان کرد: بر همین اساس راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافته و رویدادهای آن دوران را در فضای مجازی و از طریق شبکه ملی شاد برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد بیان می کنند.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مجازی تبلیغ روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت بین آنان است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی