اداره گاز آستارا بدهی مشترکان را 30 میلیارد ریال اعلام کرد


اداره گاز آستارا بدهی مشترکان را 30 میلیارد ریال اعلام کرد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره گاز آستارا بدهی مصرف گاز مشترکان خانگی و ادارات را حدود 30 میلیارد ریال اعلام کرد و از بدهکاران خواست با پرداخت به موقع بهای قبوض، این اداره را در تداوم خدمات‌رسانی یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد رضا صدقکار روز چهارشنبه در بازدید فرماندار آستارا از اداره گاز این شهرستان گفت: وصول مطالبات در این شرایط اقتصادی سبب رفع مشکلات می‌شود و بهای قبوض گاز به حساب خزانه کشور به عنوان محل تامین یارانه مردم واریز می ‌شود.

وی با اعلام نبود مشکل در تامین گاز شهرستان آستارا، افزود: در فصل زمستان با وجود افزایش مصرف با افت فشار گاز مواجه نیستیم اما نیروهای این اداره برای رفع قطع احتمالی گاز آمادگی دارند.

وی مصرف روزانه گاز در آستارا را در حدود ۸۵۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش مصرف در سرما، مصرف گاز در آستارا در مقایسه با زمستان سال قبل حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

صدقکار با اعلام اینکه با کاهش یک درجه دمای منزل، حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی شود، از شهروندان خواست با پوشیدن لباس گرم در خانه، دمای وسایل گرمایشی را کم کنند.

عباس صابر فرماندار آستارا نیز در این بازدید از مردم خواست در قالب پویش" یک درجه کمتر" در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا این رفتار مدنی در کاهش آلودگی و تولید کربن، حفظ ذخائر گاز، بهره مندی هموطنان نقاط سردسیر و صنایع از گاز و پرداخت گازبهای کمتر موثر باشد.

اداره گاز آستارا حدود ۳۴ هزار مشترک خانگی، پنج جایگاه سوخت سی ان جی و ۲۳ واحد صنعتی کوچک و بزرگ را پوشش می دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۹۳ و نیم درصد جمعیت روستایی این شهرستان از گاز بهره مند هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!