اجرای 6 طرح آبرسانی در روستاهای خراسان جنوبی آغاز شد


اجرای 6 طرح آبرسانی در روستاهای خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند - ایرنا - عملیات اجرایی 6 طرح آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای خراسان جنوبی با مشارکت یک موسسه خیریه و اعتبار 25 میلیارد ریال آغاز شد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی روز چهارشنبه در این آیین که با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در روستای تاج کوه بیرجند برگزار شد، گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای تاج کوه از توابع شهرستان بیرجند، فخرآباد، کبودان و گزخت از توابع شهرستان زیرکوه، مهل آباد از توابع شهرستان نهبندان و مجتمع خیرآباد در شهرستان درمیان با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی آغاز شد.

مهدی هنری احداث ۲۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، سه مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب و ۸۰۰ متر خط انتقال برق را از مشخصات فنی این طرح‌ها ذکر کرد و گفت: پیش بینی می‌شود طی سه ماه آینده عملیات اجرایی این طرح‌ها به اتمام برسد و ۹۰۰ خانوار در مناطق محروم استان از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: با توجه به رایزنی که با بسیج سازندگی کشور و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه انجام شده، فهرست روستاهای دارای مشکل آب شرب و کشاورزی در استان احصا شده و در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم سال آینده از ظرفیت مجموعه‌های خیریه در طرح‌های آبرسانی استفاده کنیم تا کمک موثری در راستای رفع مشکلات کم‌آبی روستاییان داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...