بهره‌برداری و ساخت 13 پروژه شهرداری گرگان آغاز شد


بهره‌برداری و ساخت 13 پروژه شهرداری گرگان آغاز شد

گرگان - ایرنا - بهره‌برداری و عملیات اجرایی 13 پروژه شهرداری گرگان با هزینه سه هزار و 160 میلیارد ریال امروز چهارشنبه با حضور استاندار گلستان و مدیران شهری آغاز شد.

شهردار گرگان در این مراسم گفت: از مجموع ۱۳ پروژه امروز ۹ پروژه از جمله راه‌اندازی کافه بانو در پارک بانوان، فاز دوم سایت اتوبوسرانی درون شهری در بلوار خلیج گرگان، آبیاری تحت فشار به طول ۴۲ کیلومتر و پیاده‌رو خیابان ولیعصر (عج) به بهره برداری رسیده و عملیات ساخت چهار طرح از جمله دیواره‌سازی رودخانه‌ها، آغاز عملیات پارک اوتیسم و عملیات اجرایی سورتمه شهربازی گرگان آغاز شد.

عبدالرضا دادبود اظهار داشت: روند ساخت طرح های زیربنایی با محوریت گردشگری در گرگان ادامه دارد و طبق برنامه سال آینده نیز ساخت مجتمع هفت موزه، تله‌کابین و شهربازی آغاز می شود.

بهره‌برداری و ساخت 13 پروژه شهرداری گرگان آغاز شد

استاندار گلستان هم در این مراسم با اشاره به محدودیت های شدید مالی دولت و شهرداری ها گفت: باید بتوانیم با منابع محدود نیازهای شهری را با اولویت بندی برطرف کنیم.

هادی حق شناس اظهار داشت: شهرداری گرگان با وجود محدودیت های فراوان امسال ۶۰ درصد بودجه مصوب خود را صرف اقدامات عمرانی و زیرساختی شهر کرده که اقدامی قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر فراهم سازی الزامات شهر هوشمند خاطرنشان کرد: شهر به جای ماشین محوری باید انسان محور باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت