«عید، هنر و داستان» جایگزین تکالیف نوروزی دانش آموزان شده است


«عید، هنر و داستان» جایگزین تکالیف نوروزی دانش آموزان شده است

بندرعباس- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه« عید، هنر و داستان» جایگزین تکالیف نوروزی دانش آموزان دوره ابتدایی شده و ارائه تکالیف به صورت سنتی یا پیک نوروزی ممنوع است.

رضوان حکیم زاده روز چهارشنبه در نشست شورای معاونان و روسای آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: برنامه یادشده با هدف پرداختن به ابعاد عاطفی، هنری و تربیتی دانش آموزان و همچنین آماده سازی بستر مناسب برای بروز استعدادهای درونی و هنری این قشر برنامه ریزی شده است.
حکیم زاده تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند از بستر فیلم، نمایش، عکس نقاشی و دیگر ابعاد هنری با موضوع‌های مختلفی از جمله «دنیای با ویروس کرونا و دنیای بدون کرونا» و همچنین «دلتنگی برای مدرسه» استفاده کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: برنامه عید و داستان جایگزین شد که دانش آموزان در سه محور داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی بتوانند خلاقیت‌های خود را بروز دهند و با کتاب انس بگیرند تا مهارت‌های نوشتن و خواندن را تقویت کنند.
به گفته حکیم زاده، این برنامه علاوه بر حرکت در راستای علایق دانش‌آموزان، در عین حال فرصت‌هایی را برای پرورش خلاقیت آن‌ها ایجاد می‌کند و دانش‌آموزان درگیر فضای مجازی نمی‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...