پوتین تروریسم را خطرناک ترین تهدید جهانی خواند


پوتین تروریسم را خطرناک ترین تهدید جهانی خواند

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، امروز چهارشنبه، اظهار داشت که خطرناک ترین تهدید تروریسم است و مبارزه با آن همچنان در سوریه ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست با اعضای سرویس امنیت فدرال روسیه با اشاره به اینکه تروریسم خطرناک ترین تهدید محسوب می شود.

پوتین با تاکید بر لزوم مبارزه با این تهدید، اظهار داشت که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی اخرین گروهک سازماندهی شده که مرتکب جنایت در قلمرو چچن و انیگوشتیا می شدند، متلاشی شد، و اکنون کار در این زمینه در مناطق دور از جمله در سوریه، در جریان است.

از سوی دیگر پوتین در بخش دیگری از سخنان خود گفت که ، که به کار گیری ساز و کار سرویس های امنیتی و تحریم علیه روسیه بی تردید چشم اندازی ندارد.
پوتین در نشست با اعضای سرویس امنیت فدرال روسیه در پایان گفت: "آنها در تلاشند که مسیر ما را با تحریم های اقتصادی و سایر مشکلات مسدود کنند و راه ما را بر پروژه های بزرگ بین المللی که نه تنها ما، بلکه شرکای ما نیز به آنها علاقه مندند و به طور مستقیم در زندگی اجتماعی و سیاسی و البته در رویه های دموکراتیک کشور ما دخل و تصرف دارند، ببندند. البته از ابزار سرویس های امنیتی نیز بهره می برند. میخواهم بار دیگر تکرار کنم: چنین روندی در رابطه با روسیه بی شک فاقد چشم انداز است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق