در آستانه شکل‌گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم


در آستانه شکل‌گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ با بیان اینکه در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم، گفت: خوشبختانه منطقه 19 موفق‌ترین الگوی اجرای طرح شهید سلیمانی است.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی در مراسم آخرین مرحله از طرح بزرگ شهید سلیمانی افزود: منطقه ۱۹ به عنوان یکی از موفق‌ترین الگوهای اجرای شهید سلیمانی انتخاب شده است که ۲۷۰ هزار نفر سکنه و ۱۲ محله دارد.

ببینید:

فیلم/وضعیت کرونای انگلیسی در تهران چگونه است؟

وی افزود: با وجود همه سختی‌ها بعد از ۹۳ روز تلاش شبانه روزی موفقیت‌های چشمگیری با اجرای طرح شهید سلیمانی در این منطقه به دست آمده است.

زالی افزود: این منطقه از منطقه داغ پرخطر با اجرای طرح سلیمانی به منطقه کم خطر تبدیل شد و در انجام تست‌های سریع، پیشتاز است.

وی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت آموزش پرورش و سامانه شبکه شاد برای تبلیغ برنامه‌های بهداشتی از کارهای خلاقانه و موفق در منطقه ۱۹ بوده و برنامه ریزی برای شکل گیری کار تیمی از دیگر اقدامات است.

زالی افزود: یگان‌های هلال احمر هم در کنار دیگر بخش‌ها همکاری بسیاری خوبی در کنترل بیماری کرونا داشتند و در میدان میوه و تره بار میزان تردد بسیار بالاست، بنابراین نقطه سوق الجیشی بهداشتی و نیازمند نظارت‌های بهداشتی است.

وی گفت: امروز در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم و ان هم بروز بخش‌های جهش یافته ویروس است.

وی تصریح کرد: باید با اجرای طرح شهید سلیمانی و برنامه‌های راهبردی‌تر شاهد کنترل موج جدید بیماری باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها