اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری منصوب شدند


اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری منصوب شدند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور ابلاغ‌های جداگانه اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در احکامی جداگانه ، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رییس ستاد انتخابات استان و سید سعید صالحی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری را به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

بر اساس ابلاغ دیگری از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان معرفی شده است.

همچنین افشین نیرومند مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، محمدکاظم محمدی مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی این ستاد، اسماعیل غلامیان مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات منصوب شدند.

اقبال عباسی همچنین در احکام دیگری حسن‌علی ملک‌محمدی مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته امنیت انتخابات و عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال استان به‌ عنوان عضو ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری ، روستایی وعشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری