ویژه برنامه مدرسه تلویزیونی برای روز پدر/ مسعود روشن‌پژوه مجری شبکه پنج شد


ویژه برنامه مدرسه تلویزیونی برای روز پدر/ مسعود روشن‌پژوه مجری شبکه پنج شد

برنامه مدرسه تلویزیونی در حالی به مناسبت بزرگداشت روز پدر، برنامه‌ای را تدارک دیده که شبکه پنج با اجرای روشن‌پژوه، ویژه برنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی همچون تدارک رادیو نمایش و مدرسه تلویزیونی و شبکه پنج برای روز پدر و همایش علمی دانشگاه صداوسیما به همراه جزئیات آمده است که در ادامه بخوانید:

تدارک رادیو نمایش برای روز پدر

ویژه برنامه جشن شب میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با نام «به نام پدر» امشب از ساعت 20 روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.

میثم کریمی تهیه‌کننده برنامه «به نام پدر» در رادیو نمایش گفت: ویژه برنامه «به نام پدر» با توجه به روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) برنامه‌ای شاد خواهد بود و همچنین در بخش‌هایی از برنامه ادای احترامی خواهیم کرد به کسانی که در این ایام پدر خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در این برنامه میهمانان متعددی حضور خواهند داشت که هرکدام به نقش و جایگاه پدر از زاویه‌های مختلف می‌پردازند.

مجری این برنامه اسماعیل باستانی است، محسن فراهانی و زهرا رحیم‌حسینی نویسنده، زهرا بلدی هماهنگی، لیلا علاقه‌مند گزارشگر و منیره مازونی به عنوان ارتباطات در این برنامه فعالیت می‌کنند.

«به نام پدر» امشب ششم اسفند از ساعت 20 روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.

پانزدهمین همایش علمی«حکمت مطهر» برگزار می‌شود

پانزدهمین همایش علمی«حکمت مطهر» با موضوع «اسلام و ایران در قرن جدید» در27 و 28 اردیبهشت‌ماه 1400 به میزبانی دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.

ارائه مقالات برگزیده در قالب سخنرانی، برگزاری پنل‌های تخصصی در خصوص محورهای موضوعی همایش و رونمایی از کتاب چکیده مقالات از دیگر برنامه‌‌های جانبی این همایش است. برنامه تفصیلی همایش و شیوه‌های ثبت‌نام برای شرکت به صورت حضوری-مجازی در نشست‌های این همایش متعاقباً اعلام خواهد شد.

اعضای دو کمیته اجرایی و علمی عبارتند از: 1-کمیته اجرایی: آقایان احمد زرنگار، حسین قرائی، سید عارف علوی، حجت‌الاسلام دکتر معتمدی، علی طهماسبی، مهندس علی ستاری، مهندس محمد شاهبازی، حسن قاسمی و محمد حسام‌پور. 2-کمیته علمی:آقایان سیدحسن شهرستانی(دبیر کمیته)، سیدمحمد حسینی، علیرضا پویا، محمدمهدی موسوی مهر، علی اصغرخندان، عزیزالله سالاری و احمد زرنگار

محور اصلی این همایش«اسلام و ایران در قرن جدید» است و محورهای فرعی شامل موضوعات زیر است:

1- چشم انداز آینده اسلام و ایران در اصل تکاملی انقلاب اسلامی

2- تأثیر علم، فرهنگ و ادب ایرانی در ایجاد تمدن نوین اسلامی

3-هنر و رسانه به مثابه ارکان تمدن نوین اسلامی

4- تحولات اجتماعی اسلام و ایران در قرن جدید

5- علوم انسانی در قرن پانزدهم و ضرورت تحول

6- بازخوانی و آسیب شناسی تجربه تاریخی و فرهنگی ایران اسلامی در قرن گذشته

7-هویت دینی و هویت ملی در بستر ارتباطات جهانی قرن جدید

8- چشم انداز سبک زندگی، معنویت و اخلاق در قرن پانزدهم

مهلت ارسال چکیده مقالات: پایان اسفند 1399 مهلت ارسال مقالات: پایان فروردین ماه 1400 زمان برگزاری همایش 27 و 28 اردیبهشت ماه 1400 دانشگاه صداوسیما است.

ویژه برنامه مدرسه تلویزیونی در روز پدر

برنامه مدرسه تلویزیونی ایران به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر ویژه برنامه‌ای را روی آنتن شبکه آموزش می‌فرستد.

سارا روستاپور تهیه کننده مقطع ابتدایی برنامه مدرسه تلویزیونی ایران با اعلام این خبر گفت: قرار است با دعوت از فرزندان شهید سعید انصاری از شهدای مدافع حرم ویژه برنامه‌ای برای بزرگداشت روز پدر تقدیم بینندگان برنامه کنیم.

روستاپور افزود: همچنین در این ویژه برنامه قرار است برخی از معلمان مر ، به همین مناسبت با فرزندان دانش آموز خود مقابل دوربین حاضر شوند.

تهیه کننده مقطع ابتدایی برنامه مدرسه تلویزیونی ایران در پایان گفت: بخش‌های متنوع دیگری همچون اجرای سرود دانش آموزان به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر در این ویژه برنامه خواهیم داشت.

مسعود روشن پژوه مجری ویژه برنامه شبکه پنج

برنامه شاد، مفرح و پرمخاطب «نوروز در راه است» با محوریت تجلیل از شهروندان خدوم تهرانی، برای دومین سال متوالی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این برنامه قرار است از شانزدهم تا بیست و پنجم اسفند 1399 هر شب ساعت 21:30 با اجرای مسعود روشن پژوه روی آنتن می‌رود.

مرتضی عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما گفت: سال گذشته برنامه نوروز در راه است با محوریت تجلیل از خدمات شهروندان خدوم در حوزه‌هایی مانند خدمات شهری، آتش‌نشانی، پرستاران، معلمان، پلیس راهور و... تهیه و روی آنتن رفت و در همان سال اول گروه برنامه ساز شاهد استقبال کم ‌نظیر شهروندان تهرانی از این برنامه بود. اما امسال اتاق فکر گروه تهران شهروندی با برنامه‌ریزی و تدارک گسترده تر، فصل دوم نوروز در راه است را به تهیه کنندگی فرشید محمودی تولید و به زودی روی آنتن می‌برد.

وی تأکید کرد: هدف این برنامه تجلیل از خدمات کسانی است که بدون چشم داشت و انتظار، به مردم و شهروندان خدمت می‌کنند.

مدیر گروه تهران شهروندی در خصوص چگونگی حضور و مشارکت شهروندان برای انتخاب برتر گفت: برای مشارکت مردم و شهروندان به منظور انتخاب شهروندان خدوم، دو روش ثبت رأی پیش‌بینی شده است که مردم می‌توانند هم از طریق پیامک به شهروند نمونه رأی بدهند و هم از طریق اپلیکیشن شبکه پنج سیما در این رویداد مهم و تاثیر گذار اجتماعی مشارکت کنند.

وی افزود: تجربه استقبال کم‌نظیر مردم در انتخاب شهروند نمونه را از سال گذشته به همراه داریم و این امید هست امسال نیز با پیش‌بینی راه‌های ارتباطی متنوع، مشارکت حداکثری شهروندان تهرانی شاهد باشیم.

عمادی افزود: در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان در حوزه‌های مختلف پخش می‌شود و بینندگان می‌توانند کد شهروند مورد نظرشان را به سامانه پیام گیر یا اپلیکیشن شبکه پنج ارسال کنند تا از این طریق در انتخاب 10 شهروند خدوم پایتخت سهیم باشند. همچنین به کسانی که در این رویداد مهم اجتماعی مشارکت می‌کنند، به قید قرعه جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه مانند سری قبل، هر شب علاوه بر تجلیل از شهروندان خدوم، میزبان چهره‌های مطرح فرهنگ و هنر، ورزش و ... است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی