71 مورد جدید مبتلا به کووید19 در استان مرکزی شناسایی شد


71 مورد جدید مبتلا به کووید19 در استان مرکزی شناسایی شد

اراک _ ایرنا _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 71 مورد جدید مبتلا به بیماری کووید19 در 24 ساعت گذشته و بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی شناسایی شد.

دکتر سید «محمد جمالیان» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد موارد مبتلا به بیماری کووید۱۹ از زمان شیوع این ویروس تا کنون در این استان به ۳۷ هزار و هشت نفر رسیده است.

وی بیان کرد: از تعداد ۷۱مورد جدید شناسایی شده در استان مرکزی، چهار نفر در بیمارستان‌های استان مرکزی بستری شده‌اند و در حال دریافت مراقبت‌های ویژه و تخصصی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: ۶۷ مورد از بیماران جدید شناسایی شده نیز به صورت سرپایی خدمات درمانی را فرا گرفته و تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی باید در منازل خود قرنطینه باشند.

دکتر جمالیان اظهار داشت: در ۲۴ساعت گذشته ۲ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس به یک هزار و ۴۵۷ نفر رسیده است.

نخستین مورد مثبت ویروس کرونا استان مرکزی، اول اسفندماه پارسال در اراک به ثبت رسید.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۷۵ نفر تا ششم اسفند ۹۹ در کشور به طور قطعی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده و تعداد جان باختگان این بیماری نیز به ۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول