بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021


تسلا استاد به‌روزرسانی است. مالکان محصولات این خودروساز بارها و بارها شاهد نصب ویژگی‌های جدید در خودروهای خود بوده‌اند که دلیل آن نیز به‌روزرسانی از راه دور رایگان می‌باشد؛ اما تسلا مدل 3 سال 2021 علاوه بر بهبودهای همیشگی از نظر ظاهری نیز ارتقا یافته است. حدود 2 سال از انتخاب تسلا مدل 3 به … The post بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021 appeared...

تسلا استاد به‌روزرسانی است. مالکان محصولات این خودروساز بارها و بارها شاهد نصب ویژگی‌های جدید در خودروهای خود بوده‌اند که دلیل آن نیز به‌روزرسانی از راه دور رایگان می‌باشد؛ اما تسلا مدل ۳ سال ۲۰۲۱ علاوه بر بهبودهای همیشگی از نظر ظاهری نیز ارتقا یافته است.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

حدود ۲ سال از انتخاب تسلا مدل ۳ به عنوان خودروی سال مجله اتو اکسپرس می‌گذرد و تمامی ویژگی‌های خوب تسلا هنوز هم باعث شده‌اند این خودرو جزو بهترین‌ها در کلاس خود باشد؛ اما برای سال ۲۰۲۱ خبری از تریم کروم درخشان در بدنه نیست و جای آن را تریم جذاب‌تر مشکی ساتین گرفته است.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

این تریم در اطراف شیشه‌ها و آینه‌ها بکار رفته و البته همین طرح را می‌توان روی دستگیره درب‌ها و فاصله بین درب‌ها نیز دید. در کل این تغییر کوچک باعث شده تسلا مدل ۳ ظاهر اسپورت تری پیدا کند.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

داخل کابین همان طرح مینیمالیستی و فضای جادار باقی مانده اما سطوح دارای تریم پیانو بلک جای خود را به تریم مشکی مات داده‌اند. همچنین کنسول مرکزی دارای فضای ذخیره‌ای بزرگ با دربی کشویی است. دکمه‌های روی فرمان نیز از نوع متالیک بوده و دو محفظه شارژ بی‌سیم نیز برای گوشی‌های هوشمند تدارک دیده شده است.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

اگر بخواهید گوشی خود را به‌صورت سنتی و با کابل شارژ کنید دو درگاه USB-C در جعبه‌داشبورد پاسخگوی شما خواهد بود. همچنین با متصل کردن یک کارت حافظه می‌توانید آنچه را که دوربین‌های متعدد خودرو نشان می‌دهند ضبط کنید.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

یکی از تجهیزات مهم در فصل پاییز و زمستان پمپ گرماست که باعث بهبود زمان گرم شدن کابین شده و بر راندمان کلی خودرو می‌افزاید. نهایتاً نیز باید گفت درب محفظه بار هم با فشار یک دکمه در پشت خودرو باز شده و شما می‌توانید از فضای ۵۴۲ لیتری آن استفاده کنید.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

البته که مالکان کنونی تسلا مدل ۳ نیازی به ناراحت شدن ندارند زیرا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اخیر باعث بهبود نمایشگر ۱۵ اینچی خواهند شد و بنابراین راننده می‌تواند فضای بیشتری از اطراف خودرو را ببیند. این ویژگی نه تنها دیگر خودروها در اطراف تسلا را تشخیص داده و ابعاد و نوع آن‌ها را مشخص می‌کند بلکه علائم ترافیکی را نیز به نمایش می‌گذارد و حتی رنگ چراغ را نیز به شما می‌گوید.

تجربه مالکیت یک تسلا همواره چیزی بیش از رانندگی بوده اما سواری محصولات تسلا همچنان خاص باقی مانده است. مدل به‌روز شده برد بلند که ما راندیم از مجموعه باتری ۷۵ کیلووات ساعتی استفاده کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۲ ثانیه‌ای دارد که ۱.۱ ثانیه کندتر از نسخه پرفورمنس می‌باشد. البته نقطه مقابل این تفاوت هم برد بیشتر این خودرو است که خب در نام آن نیز نمایان می‌باشد. مدل تست شده برد ادعایی ۵۸۰ کیلومتری دارد که خیلی هم نامعقول به نظر نمی‌رسد.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

پرفورمنس خودرو واضح است که در دسترس بوده و کافی است اندک اشاره‌ای به پدال گاز کنید تا به سرعت‌های بالا برسد. این عملکرد واقعاً اعتیادآور بوده و حتماً به دنبال دیدن واکنش سرنشینان خودرو در زمان شتاب گیری های ناگهانی خواهید بود.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

شما می‌توانید حالت استاندارد را انتخاب کرده یا اگر هیجان بیشتری را بخواهید حالت chill را برگزینید اما همانند دیگر حالت‌ها می‌توانید تنظیمات شخصی را نیز اعمال کنید.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

فرمان خودرو سنگین بوده هرچند حس زیادی ندارد. قوای محرکه متشکل از دو پیشرانه و سیستم چهار چرخ محرک نیز چسبندگی و پایداری زیادی را ایجاد می‌کنند. همچنین شما می‌توانید در پیچ‌ها سرعت نسبتاً بالایی داشته باشید.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

شما احساس خواهید کرد که باتری‌ها به چسبیدن خودرو به جاده کمک می‌کنند و این چیز بدی نیست و تنها حس متفاوتی را نسبت به یک خودروی درون‌سوز با قدرت مشابه ایجاد می‌کند.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

اگرچه مدل تست شده از نوع پرفورمنس نبود اما سواری آن همچنان سفت حس می‌شود و مخصوصاً با وجود رینگ‌های ۱۹ اینچی ۱۴۵۰ پوندی این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. سواری تسلا به اندازه پولستار ۲ بخشنده و نرم نیست اما شکی وجود ندارد که در این خودرو کمی بیشتر از ب‌ام‌و سری ۳ احساس خشکی خواهید کرد.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

و خب قوای محرکه الکتریکی باعث شده مزیت‌های زیادی از نظر هزینه‌های مالکیت و نگهداری وجود داشته باشد. این موضوع هم از نظر هزینه شارژ در برابر مبلغ بنزین و هم از نظر مالیات‌های مختلف به چشم می‌آید. مورد بعدی هم مزیت شبکه سوپرشارژر تسلاست که همچنان در حال توسعه می‌باشد.

بررسی تخصصی تسلا مدل 3 برد بلند 2021

خودروی سال اسبق ما هنوز هم برنده است و بهبودهای کوچک آن باعث شده‌اند محصولی احساس‌برانگیزتر تولید شود. تغییرات ظاهری ملایم در تسلا مدل ۳ باعث ایجاد ظاهری اسپورت تر و کابینی لوکس‌تر شده‌اند و ارتقای نرم‌افزاری مداوم هم باعث شده این خودرو جلوتر از رقبا حرکت کند.

مشخصات تسلا مدل ۳ برد بلند

قیمت: ۴۶۹۹۰ پوند پیشرانه: دو واحد الکتریکی، باتری ۷۵ کیلووات ساعتی قدرت/گشتاور: ۴۳۴ اسب بخار/۴۹۳ نیوتون متر گیربکس: تک سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۴.۲ ثانیه حداکثر سرعت: ۲۳۳ کیلومتر در ساعت شعاع حرکتی: ۵۸۰ کیلومتر
منبع
autoexpress

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!