صید کوسه ای شبیه انسان !


یک ماهیگیر اهل اندونزی در حین ماهیگیری کوسه ای را صید کرده است که به انسان شباهت دارد او که در سواحل اندونزی نزدیک استان نوسا تنگگارا شرقی ماهیگیری می کرده است به گفته خودش با دیدن این مورد بسیار شگفت زده شده است.

صید کوسه ای شبیه انسان !

یک ماهیگیر اهل اندونزی در حین ماهیگیری کوسه ای را صید کرده است که به انسان شباهت دارد او که در سواحل اندونزی نزدیک استان نوسا تنگگارا شرقی ماهیگیری می کرده است به گفته خودش با دیدن این مورد بسیار شگفت زده شده است. سریعا عکس آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. این بچه کوسه که به کوسه جهش یافته معروف شده است دارای ظاهری کاملاً انسانی ، دارای دو چشم بزرگ گرد در زیر پوزه خود است.

صید کوسه ای شبیه انسان !

باید گفت که از میان موجودات عجیب و غریب و شگفت انگیزی که ممکن است در دریا و اقیانوس با آنها روبرو شوید ، یک کوسه جهش یافته با چهره ای انسانی اصلا امکان ندارد اتفاق بیفتد اما خب به طور اتفاقی و عجیب اتفاق افتاده است. این بچه کوسه عجیب توسط عبدالله نورن 48 ساله در آبهای نزدیک روت ندائو در استان نوسا تنگگارا شرقی صید شد.

صید کوسه ای شبیه انسان !صید کوسه ای شبیه انسان !
نورن بچه کوسه را به خانه خود نزد خانواده اش برد که به او در حفظ آن کمک کرده اند. وی گفت همسایگان پیشنهاد خرید این کوسه عجیب و غریب را به او داده اند اما او نپذیرفته است. این ماهیگیر میگوید که : "خانه من مملو از افرادی شده است که می خواهند کوسه را ببینند."

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

تکلیف سفرهای نوروزی مشخص شد | 3.4 هزار سقوط وحشتناک قیمت اتریوم ! | 7.6 هزار پیش بینی بازار سکه و طلا، قیمت دلار تا کجا افزایش خواهد یافت؟ | 5.9 هزار آغاز روند افزایشی قیمت سکه و دلار، سکه تا کجا صعود خواهد کرد؟ | 13.9 هزار زیبا ترین زنان خاورمیانه که یکی از آنها ایرانی است را ببینید | 164.1 هزار عکس افرادی که بیشترین فالوور در اینستاگرام را ببینید | 10.2 هزار عادت هایی که شما را به یک بادکنک چاق تبدیل می کنند | 6.4 هزار سومین نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد/دلار وارد کانال 25000 توان شد | 3.1 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی