عضو هیات مدیره نفت آبادان: نگرانی هواداران را درک می‌ کنیم


عضو هیات مدیره نفت آبادان: نگرانی هواداران را درک می‌ کنیم

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت نگرانی هواداران را درک کرده و سعی داریم بازیکنی به دلیل مسائل مالی...

حسین کشاورزی، عضو هیات مدیره نفت آبادان درباره مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت آبادان گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، کشاورزی در ابتدا اظهار داشت:

همه دوستان پیگیر هستند تا مشکلات حل شود و اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد. ا‌ن‌شاءالله این اقدامات به زودی نتیجه بدهد. برای اینکه مشکلات تیم کم شود همه با هم هماهنگ هستیم و امیدواریم اقدام‌های مان به زودی نتیجه بدهد.

وی درباره اینکه احتمال دارد تا هفته آینده مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب این باشگاه واریز شود، توضیح داد:

نمی‌توان قطعاً از حل مشکلات در روزهای آتی خبر داد اما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم این موارد حل شود و امیدوار هم هستیم. ما هم عضوی از خانواده صنعت نفت هستیم و نگرانی هواداران نسبت به باشگاه را بیشتر از دیگران لمس و درک می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اینکه آیا با وزارت نفت مکاتباتی برای دریافت مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون تومان که قرار بود به حساب صنعت نفت واریز شود، انجام شده توضیح داد:

در این مرحله نمی‌توانیم با وزارت نفت مکاتبه‌ داشته باشیم زیرا دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند به تیم‌های دولتی کمک کنند اما هماهنگی‌ها در حال انجام شدن است و امیدوارم با دعای خیر مردم زودتر این مبلغ به حساب صنعت نفت بنشیند و تیم ما از این بحران عبور کند.

کشاورزی درباره اینکه به نظر می‌رسد باشگاه صنعت نفت در صورت ادامه مشکلات مالی مجبور به فروش بازیکنان خود خواهد شد، توضیح داد:

ان‌شاءالله این اتفاق رخ نمی‌دهد. هواداران هم امیدوار باشند که تلاش‌های ما نتیجه بدهد. تمام سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا به دلیل مشکلات مالی باشگاه مجبور نشویم بازیکنان خوب‌ نفت را از دست بدهیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون نامه‌ای کتبی برای دریافت پنج میلیارد تومان وعده داده شده به باشگاه صنعت نفت دریافت شده است، گفت:

به ما گفتند پنج میلیارد تومان قرار است به صنعت نفت پرداخت شود و مشغول پیگیری آن هستیم اما تاکنون سندی ندیده‌ایم. البته امکان دارد برخی مواقع اسناد به دست ما نرسد و آن را مشاهده نکنیم اما پول به حساب بیاید. فعلاً روی 12 میلیارد تومان و 500 میلیون تومان که قرار بود در ابتدای فصل پرداخت شود حساب کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در