گوگل برچسبهای محرمانگی اپ استور را به جیمیل اضافه کرد


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : (/)

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : گوگل برچسبهای محرمانگی اپ استور را به جیمیل اضافه کرد

پس از مدتها بالاخره شرکت گوگل تصمیم گرفت که لیبل های محرمانگی اپ استور اپل را به اپلیلکیشن جیمیل خود اضافه کند. پس از انجام این اقدام با یوتیوب در ابتدای این ماه، این اپلیکیشن دومین اپلیکیشن مهمی بود که گوگل این اقدام را در رابطه با آن صورت داد. طبق این گزارش ظاهرا اپلیکیشن موقعیت مکانی و شناسانه کاربری شما و همچنین اطلاعات شما در زمینه تعامل با تبلیغات را با آگهی کنندگان به اشتراک می گذارد. بر اساس قوانین محرمانگی، این اقدام همراه با گرداوری نام، آدرس فیزیکی یا شماره گوشی همراه شما نیست. داده های موقعیت مکانی نیز برای تحلیل به کارگرفته می شوند. تماشای ویدئوی زیر برای کسب اطلاعات از لیبل کامل را به شما توصیه می کنیم.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت اخبار فناوری تکنا آمده است، قابل ذکر است که لیبل های محرمانگس اپلیکیشن اپل به معنای نمایش تمامی آنچه است که اپلیکیشن می تواند به آن دسترسی داشته باشد و نه اطلاعاتی که اپلیکیشن به آن ها دسترسی خواهد داشت. برای مثال ممکن است یک اپلیکیشن تنها از داده های موقعیت مکانی برای نمایش یک نقشه به شما استفاده کند، اما لیبل های محرمانگی اطلاعات شما را افشا نمی کنند. همچنین اطلاعات موجود در لیبل ها توسط خود کمپانی ثبت شده و اپل قولی وعده ای مبنی بر صحت و دقت آن ها را ارائه نمی دهد.

نکته عجیب افزودن لیبل های محرمانگی iOS به جیمیل توسط گوگل این است که این موضوع، بدون بروزرسانی اپلیکیشن جیمیل است، اگرچه به مشکل هایی در زمینه بروزرسانی و وجود یک باگ نه چندان مهم اشاره کرده است. سایر اپلیکیشن های مهم مانند نقشه ها، عکس ها، اسناد کروم هنوز این لیبل ها را دریافت نکرده اند، اما این حقیقت که هم یوتیوب و هم جیمیل مبادرت به افزودن آن ها کرده اند نشان دهنده روی آوردن تدریجی گوگل به اپلیکیشن های مهم تر و بزرگترش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان