هدایای ایرانسل در روز پدر ؛ 2 گیگ اینترنت و مکالمه رایگان ایرانسلی


هدایای ایرانسل در روز پدر ؛ 2 گیگ اینترنت و مکالمه رایگان ایرانسلی

گجت نیوز هدایای ایرانسل در روز پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت روز پدر به کاربران خود 2 گیگ اینترنت و مکالمه رایگان ایرانسلی هدیه می‌دهد. اپراتور ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» برای کاربران خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. هدایای ایرانسل... نوشته هدایای ایرانسل در روز پدر...

هدایای ایرانسل در روز پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت روز پدر به کاربران خود ۲ گیگ اینترنت و مکالمه رایگان ایرانسلی هدیه می‌دهد.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» برای کاربران خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. هدایای ایرانسل شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمه رایگان ایرانسلی می‌شود.

هدایای ایرانسل در روز پدر اعلام شد

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن روز پدر در ۷ اسفند با هدف حفظ ارتباط گرم با پدران به مشترکان اعتباری و دائمی خود هدیه می‌دهد. تمام مشترکان این اپراتور قادر خواهند بود در روز پنجشنبه ۷ اسفند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵ مربع (#۵*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند که اعتبار این بسته تا پایان همان روز خواهد بود.

همچنین مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۴۴۴۴ ستاره ۱ ستاره ۳ مربع ( #۳*۱*۴۴۴۴*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من طرح هدیه مکالمه در روز پدر را فعال کنند. مشترکان با این طرح قادرند پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی مکالمه را به صورت رایگان انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید