محمودی: تمام بازیکنان ماشین‌ سازی را حفظ می کنیم


محمودی: تمام بازیکنان ماشین‌ سازی را حفظ می کنیم

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت قصد داریم تمام نفرات را حفظ کنیم و در کنار آن تیم را تقویت...

کاظم محمودی، مدیر تیم ماشین سازی در خصوص حضورش در تیم ماشین‌سازی تبریز گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، محمودی در ابتدا اظهار داشت:

قبلاً مدتی در خدمت تیم تراکتور بودم و الان صلاح بر این شد که به ماشین‌سازی بیایم. فوتبالم را از جوانان ماشین‌سازی شروع کردم و با آن تیم آقای گل لیگ تبریز شدم. حالا قسمت شده بعد از حدود 32 سال به جایی که فوتبال را از آنجا شروع کردم برگردم. از پیشکسوت‌های ماشین‌سازی و فوتبال تبریز رخصت می‌گیرم و امیدوارم هواداران در آذربایجان چه طرفدار تراکتور و چه طرفدار ماشین‌سازی از ما حمایت کنند تا بتوانیم این بار سنگین را به منزل برسانیم. از محمدرضا زنوزی هم تشکر می‌کنم به من اعتماد کرد و این مسئولیت را به من سپرد. ان‌شاالله بتوانم پاسخ زحماتش را بدهم.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد حفظ بازیکنان فعلی تیم عنوان کرد:

ما یک بازیکن یعنی پیمان بابایی را از دست دادیم اما قصد داریم تمام نفرات را حفظ کنیم و در کنار آن 3-4 بازیکن را با نظر پاشازاده جذب خواهیم کرد. هم زنوزی و هم هیات مدیره باشگاه تلاش می‌کنند که مشکلات تیم رفع شود و روند صعودی را در پیش بگیرد. امیدواریم با حمایت مردم نتایج خوبی بگیریم و این سهمیه فوتبال آذربایجان را در لیگ برتر حفظ کنیم. ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم شمال غرب ایران و یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال ما است. حیف است این سهمیه استان از دست برود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند.

محمودی در مورد اینکه آیا سرمربی جدید ماشین‌سازی لیستی را برای تقویت تیم به باشگاه ارائه کرده است، گفت:

بله او لیست خودش را ارائه داده و در حال برنامه‌ریزی برای شروع مذاکرات با بازیکنان مدنظر پاشازاده هستیم.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص مدیرعامل جدید این باشگاه گفت:

حامد نجفی از بهترین مدیران ورزشی کشور است. او در فوتسال مس سونگون را قهرمان ایران و حتی آسیا کرد. در باشگاه تراکتور معاون ورزشی بود و پیش از این نیز عضو هیأت مدیره باشگاه ماشین‌سازی بود. سوابق خوبی دارد و یک مدیر کاربلد است. ان‌شاءالله مجموعه‌ای باشیم که بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. حیف است ماشین‌سازی در این جایگاه باشد. البته دوستان و عزیزان قبلی هم زحمت کشیدند و من نمی‌خواهم زحمات آنها را زیر سوال ببرم. امیدوارم بتوانیم تیم را از این بحران خارج کنیم.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد تمرین امروز ماشین سازی که پس از چند روز تعطیلی با حضور سرمربی جدید برگزار شد،گفت:

همه بازیکنان به جز ایمان باصفا که دچار مصدومیت شده حضور داشتند. اتابک زارعی هم مصدوم است اما با این وجود بر سر تمرین حاضر بود. ان‌شاالله او نیز مشکلش برطرف شود و بتواند به جمع سایر بازیکنان برگردد و به تیم کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس