تعطیلی 77 هزار مغازه در ایتالیا


تعطیلی 77 هزار مغازه در ایتالیا

کنفدراسیون تجارت ایتالیا اعلام کرد، از سال 2012 میلادی (91 شمسی) تا سال 2020 میلادی (99 شمسی) 77 هزار فروشگاه در ایتالیا تعطیل شده است.

تعطیلی 77 هزار مغازه در ایتالیابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان "آنسا"، کنفدراسیون تجارت ایتالیا در گزارشی درباره نحوه فعالیت‌های تجاری در این کشور اعلام کرد، از سال ۲۰۱۲ میلادی (۹۱ شمسی) تا سال ۲۰۲۰ میلادی (۹۹ شمسی) ۷۷ هزار فروشگاه در ایتالیا تعطیل شده است.

کنفدراسیون تجارت ایتالیا در تازه‌ترین گزارش خود با عنوان "جغرافیای شرکت‌ها در شهر‌های ایتالیا"، هشدار داد، در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ میلادی، ۷۷ هزار فروشگاه کوچک و بزرگ در شهر‌های مختلف ایتالیا، با طی یک روند رو به رشد به اصطلاح "بیابان زایی تجاری"، تعطیل و بسته شده است.
براساس این گزارش، در سال ۲۰۲۱ میلادی (۱۴۰۰-۱۳۹۹ شمسی) فقط در مراکز تاریخی ۱۱۰ مرکز استان و ۱۰ شهر دیگر با وسعت متوسط، علاوه بر کاهش ۱۷ ممیز یک دهم درصدی در تجارت خرده فروشی، برای اولین بار در ۲ دهه گذشته، زیان یک چهارم از مشاغل اقامتی و پذیرایی یعنی برابر با ۲۴ ممیز ۹ دهم درصد، به ثبت خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس