فرماندار میانه: تلاش برای فهم قرآن ارزشمند است


فرماندار میانه: تلاش برای فهم قرآن ارزشمند است

تبریز- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: همت و تلاش برای آسان سازی قران کریم به منظور فهم بهتر کلام حق کاری بسیار ارزشمنداست.

محمد رضا مشایخی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از کتاب " قرآن کلام وحی " به همت مهدی میانجی از تعمق و تدبر و تلاش وی در زمینه قرآن کتاب آسمانی مسلمانان قدردانی کرد و افزود: این حرکت مهم فرهنگی و تلاش جهادی به ویژه برای نسل جوان مفید خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته و با توجه به ظرفیت ها شاهد اقدامات مختلف بودیم که امروز صاحبان علم و متفکران و پژوهشگرانی هستند که به استمرار کار آنها با توسعه و فن آوری روز می پردازند تا بتوانیم شاهد توسعه متوازن و پیشرفت با رابطه منطقی بین امور مختلف باشیم.

مشایخی بر همراهی و حمایت فرمانداری و دستگاههای زیرمجموعه شورای اداری از تلاشگران در حوزه فرهنگی تاکید کرد و افزود: تالیف کتاب یک طرف قضیه است اما انتشار و استمرار انتشار و اثرگذاری آن نیازمند همراهی و مساعدت است .

کتاب قرآن کلام حق در راستای آسان سازی مفاهیم قرآنی از سوی مهدی میانجی فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش در طی پنج سال به تالیف در آمده و امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه؛ امام جمعه میانه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان، فرهنگیان، معتمدین، ایثارگران و مسولین و صاحب نظران فرهنگی رونمـایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی