کارشناسان استاندارد در بازارچه‌ها و گمرکات آذربایجان‌غربی مستقر شوند


کارشناسان استاندارد در بازارچه‌ها و گمرکات آذربایجان‌غربی مستقر شوند

ارومیه- ایرنا- معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی استقرار کارشناسان استاندارد در بازارچه‌ها و گمرکات استان را مهم دانست و گفت: برای جلوگیری از ارجاع کالا از مبادی مرزی به مرکز استان و سایر استان‌ها برای انجام آزمایش‌های استاندارد باید این موضوع مدنظر بوده و از اتلاف وقت و سرمایه جلوگیری شود.

نادر صادقی روز چهارشنبه در جلسه شورای استاندارد آذربایجان غربی افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه صاحبان کالا باید از ارجاع کالاها برای انجام آزمایش‌های استاندارد به سایر استان‌ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت استاندارد و لزوم پایبندی به این مهم، اظهار داشت: هر آن چیزی که برای مصرف عموم عرضه و توزیع می‌شود باید از صافی‌های استاندارد عبور کند.

وی به بیان اهمیت استاندارد در زندگی مردم و توسعه کشور اشاره کرد و ادامه داد: استانداردسازی محصولات و خدمات، اعتماد عمومی، رضایتمندی مردم و رشد و توسعه را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: استاندارد به‌عنوان یک سازمان نظارتی بدون توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های اعمال‌شده به وظایف خود عمل کند.

صادقی به نظارت بر سکوهای سیلندر پرکنی و آسانسورها در سطح استان نیز تأکید کرد و گفت: در اعطای مجوز و پروانه برای چنین واحدهایی باید بسیار سخت‌گیرانه عمل شود چرا که با جان مردم ارتباط مستقیم دارند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۹ گمرک و ۶ بازارچه مرزی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط