مناطق با وضعیت نارنجی کرونایی در آذربایجان‌غربی به  5شهرستان کاهش یافت


مناطق با وضعیت نارنجی کرونایی در آذربایجان‌غربی به  5شهرستان کاهش یافت

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین برآوردها، وضعیت کرونایی پنج شهرستان در استان نارنجی، 2 شهرستان آبی و 10 شهرستان زرد شده است.

علی مصطفوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این برآورد صورت گرفته، شهرستان های ارومیه، خوی، نقده، ماکو و اشنویه نارنجی شده است.

وی اضافه کرد: در این برآورد، شهرستان های میاندوآب و شوط از جمع هفت شهرستان نارنجی آذربایجان غربی طی روزهای گذشته کم شده که نشانه وضعیت بهتر در این مناطق است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنان وضعیت شهرستان های پلدشت و چالدران در شمال استان همچنان آبی بوده که امیدواریم با رعایت پروتکل ها در این ۲ شهرستان، شاهد حرکت آنها به سمت زرد نباشیم.

مصطفوی اظهار کرد: طبق آخرین برآوردها شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، پیرانشهر، سردشت، تکاب، شاهین دژ، بوکان، چایپاره، شوط و سلماس نیز وضعیت زرد دارند.

به گزارش ایرنا، طی چهار هفته گذشته، ۱۲ شهرستان آذربایجان غربی وضعیت آبی داشت که با بی توجهی مردم به رعایت موارد بهداشتی، این روند به سمت وضع بدتر سوق یافته است.

آذربایجان‌غربی ۱۷ شهرستان و ۴۸ شهر دارد؛ تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر