اخبار انتظامی استان قزوین


اخبار انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 40 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیر مجاز به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال درشهرستان بوئین زهرا خبر داد .

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سردار "علی ابراهیمی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال در یک واحد تولیدی آجر در اطراف "بویین زهرا" بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند .
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، به همراه کارشناسان شرکت توزیع برق استان در بازرسی از محل، تعداد ۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه پاور های مربوطه را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی دستگاه های مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا به منظور کمک روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

محموله های مرغ قاچاق به پایتخت نرسید
فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

سردار "علی ابراهیمی" ، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، مأموران پلیس شهرستان "آبیک"حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سمت تهران به ۵ دستگاه خودرو کامیون مشکوک و خودرو ها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان در حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و محموله مرغ ها به کشتار گاه های استان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین، قاچاق را تهدید بزرگی برای اقتصاد کشور دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری دهند.

کشف ۲۲ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین
جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان قزوین خبر داد.
سرهنگ "داود عبدالمالکی" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ باهنر شهرستان قزوین با کسب خبر مبنی بر فعالیت ۲ نفر در امر خرید و فروش سیگار قاچاق بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، در بازرسی از منزل مذکور ۲۲ هزار نخ سیگار قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در ادامه بیان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ"عبدالمالکی"با اشاره به سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ به عنوان بسترهایی آسان در تعامل و ارتباط با پلیس ،خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز گزارش های خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس ارائه دهند و عملکرد کارکنان انتظامی را نیز از طریق تلفن ۱۹۷ مورد نقد قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی